تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران: هراز جمعه یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اجرای محدودیت تردد در مسیر هراز و یک طرفه شدن این راه در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه خبر داد.

کد خبر: ۷۰۱۶۱
۱۲:۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرهنگ سیاوش محبی از یکطرفه شدن محور هراز برای روز جمعه ۱۴ شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: محور هراز جمعه یکطرفه می‌شود که این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس راه شرق استان تهران در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه، عادی و روان در جریان است و خوشبختانه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.
 
محبی ادامه داد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور‌ها وجود ندارد.
 
وی گفت: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی