تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

روزنامه «جهان صنعت» رفع توقیف شد

روزنامه «جهان صنعت» بعد از حدود ۲۰ روز توقیف، با صدور حکم منع تعقیب مدیرمسئول این روزنامه دوباره امکان انتشار دارد.

کد خبر: ۷۰۱۱۴
۲۲:۱۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
روزنامه «جهان صنعت» رفع توقیف شد
 
دیدارنیوز - محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز (دوشنبه ۱۰ شهریورماه) با صدور حکم منع تعقیب مدیر مسئول، امکان انتشار دوباره روزنامه نیز فراهم شد.

او ادامه داد: با پیگیری های نماینده قوه قضاییه در هیات نظارت بر مطبوعات و با توجه به گزارش تهیه شده از سوی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متوجه شدند که جرم با مجازات نسبتی ندارد و نیاز به توقیف روزنامه «جهان صنعت» نبود. 

مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» در ادامه از تمام کسانی که در این مدت برای رفع توقیف روزنامه تلاش کردند همچون قضاتی که درگیر پرونده بودند، معاون اول رئیس جمهوری و ... تشکر کرد.

روز یکشنبه (۱۹ مرداد ماه) گزارشی در صفحه ۱۴ روزنامه «جهان صنعت» درباره کرونا کار شد که منجر به توقیف روزنامه توسط هیات نظارت بر مطبوعات شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی