تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کمبود تخت‌های بیمارستانی در کره جنوبی با موج دوم کرونا

نگرانی‌ها از کمبود تخت‌های بیمارستانی در کره جنوبی با ثبت شانزدهمین روز متوالیِ افزایش سه رقمی شمار مبتلایان کرونا در روز گذشته (شنبه) و موج دوم شیوع این ویروس افزایش یافته است

کد خبر: ۷۰۰۰۴
۱۶:۰۶ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره جنوبی (KCDC) ۳۰۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را از نیمه شب جمعه منتشر کرد که اکثر آن‌ها در پایتخت و مناطق اطراف آن بوده است.
 
شیوع بیماری در کلیساها، دفاتر، خانه‌های سالمندان و مراکز درمانی حتی پس از آنکه مقاماتِ این کشور قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را تشدید کردند، همچنان ادامه دارد.
 
این افزایش در موارد ابتلا به کرونا امکانات بیمارستان‌های کره جنوبی را کاهش داده است، به طوری که وزارت بهداشت این کشور گزارش داد که از روز جمعه فقط ۴.۵ درصد از تخت‌های بیمارستانی ناحیه پایتختیِ سئول برای موارد بحرانی در دسترس بودند، در حالی که این رقم هفته گذشته ۲۲ درصد اعلام شده بود.
 
به گفته مقامات بهداشتی کره جنوبی، فقط حدود ۱۵ تخت در ناحیه پایتختیِ سئول برای بیماران در شرایط بحرانی فورا در دسترس است. این در حالی است که بیماران زیادی با شرایط وخیم وجود دارند که باید در بیمارستان بستری شوند. 
 
بنا بر گزارش رویترز، فعالیت مجدد کروناویروس جدید و موج دوم این بیماری در کره جنوبی شمار مبتلایان به کووید-۱۹ را در این کشور به ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر رسانده است که از این میان ۳۲۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی