تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

میشل اوباما کاخ سفید را به "نژادپرستی سیستماتیک" متهم کرد

میشل اوباما کاخ سفید را در پی رخ دادن تیراندازی های اخیر پلیس به دامن زدن به اختلافات نژادی متهم کرد.

کد خبر: ۶۹۹۶۶
۱۸:۰۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
میشل اوباما کاخ سفید را به
 
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه ای.بی.سی، میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا اظهار کرد، اعتراضات سه ماه گذشته در آمریکا موجب "باز شدن چشمها، تکان خوردن وجدانها" و رفتن کشور به سمت تغییر شده است.

این همسر رئیس جمهور سابق آمریکا در پستی در شبکه های اجتماعی نوشت: تیراندازی های رخ داده در کنوشا من را شوکه کردند. اول، هفت گلوله از سلاح یک افسر پلیس به کمر جیکوب بلیک در حالی که بچه هایش نگاه می کردند شلیک شد. سپس دو شب بعد شلیک گلوله ها باعث کشته شدن دو معترض شد و مرد جوانی که تنها ۱۷ سال سن داشت دستگیر و به قتل متهم شد.

او ادامه داد: در این چند ماه گذشته، من زیاد درباره آنچه که کودکان ما هر روز در این کشور می بینند فکر کرده ام – عدم وجود همدلی، تحریک شدن اختلاف در زمانهای بحران، نژادپرستی سیستماتیک و دیرینه که در این فصل تابستان انقدر برجسته بوده است.

همسر باراک اوباما عنوان کرد: گاهی آنها آن را در اخبار می بینند. گاهی آنها آن را در باغ رز کاخ سفید می بینند. و گاهی آنها آن را از صندلی عقب یک خودرو می بینند.
وی ادامه داد، اگرچه از بابت نابرابری های ادامه دار در آمریکا "خسته و سرخورده" است، تظاهرات در سراسر کشور علیه نابرابری نژادی به او امید داده اند.

میشل اوباما گفت: اما بعد از آن من اعتراضات قدرتمند و سریع را می بینم که در سراسر کشور ظهور یافته اند و من پرتوهای یک چیز متفاوت را می بینم. این اعتراضات و کارها باعث نخواهد شد جیکوب بلیک دوباره راه برود. آنها وحشت را از آن بچه ها پاک نخواهند کرد. و همچنین آنها کسانی را که از ما گرفته شدند را بر نخواهند گرداند.

وی تاکید کرد: اما آنها کارهایی را خواهند کرد. آنها تا کنون باعث باز شدن چشمها، تکان خوردن وجدانها شده و به یاد تمامی مردم متعلق به تمامی پیش زمینه ها آورده اند که این مشکل اوایل تابستان امسال حل نشد و تا زمانی که ما همگی تغییری ایجاد نکنیم قرار نیست به زودی حل شود.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی