تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ترامپ: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایوانکا رئیس‌جمهور شود نه کامالا هریس

دونالد ترامپ در اولین سخنرانی عمومی خود از بعد از خاتمه کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه بار دیگر گفت: "اگر جو بایدن به ریاست جمهوری انتخاب شود چین صاحب کشور ما می‌شود."

کد خبر: ۶۹۹۵۰
۱۲:۲۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ترامپ: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایوانکا رئیس‌جمهور شود نه کامالا هریس
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ادامه صحبت‌هایش علیه رقیب انتخاباتی دموکراتش، جو بایدن، خطاب به شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتی‌اش در فرودگاه منطقه‌ای منچستر-بوستون عنوان کرد، نمی‌خواهد انتخابات را به "فرد آی.کیو پایینی نظیر جوی خوابالو" ببازد.

او در ادامه این سخنرانی خاطرنشان کرد: دستور کار جو بایدن در چین ساخته شده است اما دستور کار من در آمریکا ساخته شده است. ما نهایتا آمریکا را اول قرار می‌دهیم.

ترامپ همچنین ادعا کرد ۳۰۰ مایل دیوار مرزی در مرز جنوبی آمریکا ساخته شده و هر هفته ۱۰ مایل دیگر به آن اضافه می‌شود.

او خطاب به جمعیت حامیانش که او را تشویق می‌کردند، گفت: به هر ترتیب شما می‌دانید مکزیک دارد پول این دیوار را می‌دهد، گفتم برای اینکه شاید نمی‌دانستید.
ترامپ در ادامه اظهاراتش بایدن را "فردی مخالف با نفت، گاز و خدا" خواند.
او به انتقاد از سناتور کامالا هریس، نامزد معاونت بایدن نیز پرداخته و عنوان کرد، اگر کسی به دنبال نفوذ و از بین بردن آمریکا از داخل است "لازم است چشم به بایدن-هریس داشته باشد. به این زن نگاه کنید. آیا او زیبا نیست. واقعا چقدر زیباست.
ترامپ به عملکرد هریس در زمان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات پرداخته و مدعی شد او در زمان این رقابت "وحشتناک بود".

رئیس جمهور آمریکا گفت او از دیدن یک رئیس جمهور زن در آمریکا حمایت می‌کند، اما بلافاصله افزود این شخص نباید "کامالا هریس"، معاون نامزد ریاست جمهوری دموکرات باشد.

رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: همه فریاد می‌زنند ما ایوانکار را می‌خواهیم و من آنها را سرزنش نمی‌کنم.

رئیس جمهور آمریکا گفت او از دیدن یک رئیس جمهور زن در آمریکا حمایت می‌کند، اما بلافاصله افزود این شخص نباید "کاملا هریس"، معاون نامزد ریاست جمهوری دموکرات باشد.به گزارش ایسنا به نقل از "هیل"، ترامپ، هریس را به خاطر عملکرد ضعیفش در انتخابات اولیه ریاست جمهوری دموکراتیک در جریان یک گردهمایی کارزار در "نیو همپشایر" مسخره کرد.
وی خطاب به جمعیت پرسروصدا خاطرنشان کرد: "و آیا احتمالاً این شخص رئیس جمهور شما خواهد بود؟ گمان نمی‌کنم. فکر نکنم. من می‌خواهم نخستین رئیس جمهور زن را هم ببینم، اما نمی‌خواهم شاهد این باشم که یک رئیس جمهور زن، آن‌طور که کاملا هریس صاحب این موقعیت می‌شود، آن را به دست بیاورد. او صالح نیست.

ترامپ در حالی که به جمعیت اشاره و فریادهای بلند آن‌ها را استخراج می‌کرد، گفت: همه می‌گویند ما ایوانکا را می‌خواهیم. آن‌ها را از این بابت سرزنش نمی‌کنم.

هریس، اولین زن رنگین‌پوستی است که نامزد  انتخاباتی ریاست جمهوری حزب اکثریت شده است. او یک روز پیش‌تر به ترامپ به خاطر نحوه رسیدگی‌اش به بیماری همه‌گیر کرونا حمله کرد و گفت او در انجام وظیفه ساده امن نگه داشتن آمریکا، ناکام بوده است.

ترامپ از اوایل این ماه که کامالا هریس به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری از سوی حزب دموکرات معرفی شد، مکرراً به او حمله کرده است. او مرتباً هریس را با لفظ "زننده" به تمسخر گرفته و از او به خاطر پرسش سخت‌گیرانه از "برت کاوانا"، قاضی دیوان عالی در جریان دادرسی‌های کمیته قضاوت سنا شکایت دارد و نیز به انتقادات او از جو بایدن در جریان مباحثات دموکراتیک ۲۰۱۹ ارجاع می‌دهد.

او همچنین بعد از اینکه موضوع معاونت ریاست جمهوری کاملا هریس برای اولین بار در تحلیل هفته‌نامه "نیوزویک" مطرح شد، علیه مشروعیت برای این سمت، یک تئوری توطئه نژادپرستانه و غلط به راه انداخت.

رد هریس توسط ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور آینده بالقوه، در پی کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان مطرح می‌شود؛ جایی که چندین سخنران به دنبال تلطیف تصویر ترامپ و جمع کردن رأی‌دهندگان زنی بودند که بنا بر نظرسنجی‌ها، طرفدار بایدن هستند.

ترامپ همچنین در خصوص مقام‌هایی که قرار بوده از سناتور رند پل، بعد از مواجه شدن این سناتور جمهوریخواه و همسرش با تظاهرکنندگان به هنگام ترک مراسم کنوانسیون حزب جمهوریخواه دفاع کنند، اظهار نظر کرد.

او گفت: شهردار باید از این نمایش بی‌کفایتی شرمسار باشد. این اتفاقی است که زمانی که شما شهرهایی تحت مدیریت دموکرات‌ها داشته باشید، می‌افتد.

ترامپ عنوان کرد: پلیس مرتکب سوءاستفاده‌ای بزرگ شد. رند پل شب قبل به دردسر بزرگی افتاد. او فرد خوبی است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی