تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران: طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است.

کد خبر: ۶۹۹۰۱
۱۸:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ محمد تقی زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری آئین افتتاح پروژه‌های فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آنچه که در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شده است، تاکید شده که چه در مراسم‌های عزاداری و چه به شکل‌های سنتی با توجه به شرایط کرونایی مراسم‌ها به شکل محدود برگزار شوند.
 
تقی زاده با بیان اینکه توصیه اکید ما پرهیز از سفر‌های غیر ضرور است گفت: با توجه به تعطیلات شهروندان از سفر اجتناب کنند چرا که در این صورت شیوع افزایش خواهد داشت مثل هفته‌های گذشته که افزایش بستری‌ها را داشتیم که کادر درمانی را دچار مشکل می‌کند و خود افراد نیز به بیماری گرفتار خواهند شد.
 
وی گفت: از همه مردم می‌خواهیم امسال برگزاری مراسم‌های عزاداری را در شهر و استان خودشان سپری کنند چرا که برخی استان‌های پیرامونی دارای وضعیت قرمز و هشدار هستند و توصیه جدی ما این است که سفر‌های غیر ضرور به وقت دیگر موکول شود که در این راستا توصیه اکید ما این است که عزاداری امام حسین که همه دلبسته و شیفته امام هستیم برای کمک به حفظ جان شهروندان پروتکل‌ها را رعایت کنیم و در این راستا همکاری مردم یکی از اصولی که در طول انقلاب هم مؤثر بوده و امروز بیش از گذشته به آن‬ نیاز داریم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران: در ادامه در خصوص وضعیت و چگونگی ادامه طرح ترافیک در پایتخت گفت: ستاد ملی کرونا طی ۲ هفته گ‏ذشته‬ بر اساس شرایط تهران و افزایش فوتی‌ها و بستری‌ها طرح ترافیک را لغو کرد، ولی با کاهش و بهبود تقریبی شرایط مجدداً محدودیت‌های لغو ترافیک برداشته شده و تا اطلاع ثانوی محدودیت نخواهیم داشت و اگر وضعیت تغییر کند تصمیم جدید گرفته می‌شود.
 
تقی زاده عنوان داشت: هفته دولت ۷۷۸ پروژه در سطح استان بهره برداری شد که طی آن ۱۵ هزار میلیارد تومان و بیش از دو سوم این پروژه‌ها به بخش خصوصی تعلق داشته است و از نظر اشتغال زایی نیز طی سال گذشته برای ۷ هزار نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شد، ولی امسال برای ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده که حضور بخش خصوصی قابل توجه است و تلاش این است که موانع برای مشارکت بیشتر برداشته شود.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی