تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تابلوی بورس: شکستن سقف چنگال اندروز و گاوی شدن بازار!

معمولا شاهد بودیم که پیش از تعطیلی‌ها فشار فروش بیشتر می‌شد و با بازگشایی بازار پس از تعطیلات، در ابتدا صف‌های فروش تشکیل می‌شد، اما این بار این اتفاق رخ نداد و بر خلاف رسم معمول، در روزهای پایانی هفته گذشته، بازار خوب و پر خریداری را شاهد بودیم و انتظار می‌رسد دوشنبه هفته آینده نیز استقبال خوبی از بازار سرمایه بشود و فشار فروش از بین برود.

کد خبر: ۶۹۸۸۱
۰۸:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شکستن سقف چنگال اندروز و گاوی شدن بازار!

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: بازار سرمایه پس از پشت سر گذاشتن دو هفته خرسی، از سه شنبه هفته گذشته نشانه‌هایی از بهبود، رشد و «گاوی شدن بازار» را از خود به نمایش گذاشت.


در خصوص تحولات بازار و چشم‌انداز هفته آینده، محمد نوحی، کارشناس ارشد مالی و تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی دیدار، گفت: چنگال اندروز در تحلیل بورس تهران از این‌رو حائز اهمیت است که پیشینه آن به سال ۷۲ بازمی گردد. برای این که شکستن سقف کانال اندروز تثبیت بشود، لازم بود شاخص کل، محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار الی یک میلیون و ۷۰۰ هزار را حفظ می‌کرد. شاهد بودیم که معاملات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، شرایط امیدوار کننده‌ای برای شکستن و تثبیت سقف چنگال اندروز را به وجود آورده است.


نوحی ادامه داد: با توجه به اینکه عملا پروژه صندوق‌های پالایشی (دارا دوم) کلید خورده است، امیدواری بسیاری برای حفظ محدوده یک میلیون و ۶۰۰ الی یک میلیون و ۷۰۰ هزار و ادامه روند صعودی بازار داریم. در واقع ریکاوری بازار در حال رخ دادن است و در شواهد نشان می‌دهد جدال خرس و گاو در بازار سرمایه فعلا به سود «بازار گاوی» در حال ادامه یافتن است.


نوحی به سهامداران حقیقی و خُرد پیشنهاد داد: سهامداران فعلا نه در صف‌های خرید، ولع داشته باشند و در نه در صف‌های فروش، با عجله تصمیم بگیرند.


وی در خصوص چشم انداز بازار امروز نیز گفت: معمولا شاهد بودیم که پیش از تعطیلی‌ها فشار فروش بیشتر می‌شد و با بازگشایی بازار پس از تعطیلات، در ابتدا صف‌های فروش تشکیل می‌شد، اما این بار این اتفاق رخ نداد و بر خلاف رسم معمول، در روزهای پایانی هفته گذشته، بازار خوب و پر خریداری را شاهد بودیم و انتظار می‌رسد دوشنبه نیز استقبال خوبی از بازار سرمایه بشود و فشار فروش از بین برود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی