تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بازیکن اصلی پرسپولیس در لیست خروج گل‌محمدی

هافبک پرسپولیس در لیست مازاد این تیم در نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد.

کد خبر: ۶۹۸۷۸
۱۴:۳۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

 دیدارنیوز ـ نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا در دربی نود و سوم پایتخت در حالی رقم خورد که هافبک دفاعی پرسپولیس در اکثر بازی‌های این تیم در میانه میدان بازی کرد و توانست با این تیم چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را کسب کند.
 
هافبک سرخپوشان پایتخت تنها با گرفتن کارت‌های قرمز از حضور در ترکیب اصلی این تیم در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دور شده بود؛ با این حال زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در لیست مازاد این تیم به گوش می‌رسد.
 
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد بازیکن جدیدی را برای حضور در کمربند میانی تیمش جذب کند و تمایلی به ماندن کامیابی‌نیا ندارد.
 
باید دید سرمربی سرخپوشان پایتخت چه تصمیمی قبل از حضور این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بصورت متمرکز از ۲۴ شهریورماه در کشور قطر برگزار می‌شود خواهد گرفت.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی