تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
بازگشت به مدار صعود؛

تابلوی بورس: رصد نمادها برای خرید دارا دوم

شاخص کل بورس اوراق بهادار که روز گذشته از خود علائم بهبود، نشان داده بود امروز با تداوم روند بهبود، با نزدیک ۶۹ هزار واحد رشد، به عدد یک میلیون و ۷۱۸ هزار رسید تا امید‌ها به بازگشت بازار به مدار صعود، افزایش یابد. اتفاقات دیروز و امروز نشان داد، حمایت حقوقی‌ها جواب داده و با توقف روند ریزش، می‌توان به رونق بازار در هفته آتی امیدوار بود.

کد خبر: ۶۹۸۱۴
۱۷:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس: رصد نمادها برای خرید دارا دوم

 

دیدارنیوز ـ گروه اقتصادی: شاخص کل بورس اوراق بهادار که روز گذشته از خود علائم بهبود، نشان داده بود امروز با تداوم روند بهبود، با نزدیک ۶۹ هزار واحد رشد، به عدد یک میلیون و ۷۱۸ هزار رسید تا امید‌ها به بازگشت بازار به مدار صعود، افزایش یابد. اتفاقات دیروز و امروز نشان داد، حمایت حقوقی‌ها جواب داده و با توقف روند ریزش، می‌توان به رونق بازار در هفته آتی امیدوار بود.


نماد‌های فارس، فولاد، شستا، فملی، شپنا، شتران و اخابر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های فولاد، فملی، خودرو، شپنا، وتجارت، خساپا و شبندر پر بازدیدترین نماد‌های امروز بودند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۶۴۹ واحد رشد به عدد ۱۸ هزار و ۱۶۰ واحد دست پیدا کرد. نماد‌های کگهر، میدکو، آریا، صبا، بپاس، شگویا و ذوب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. همچنین نماد‌های دی، ذوب، صبا، آریا، شگویا، مادیرا و کرمان از نماد‌های پر بازدید فرابورس بودند.


ارزش بازار در بورس اوراق بهادار تهران یعنی ارزش همه شرکت‌های حاضر در بورس به بیش از ۶ میلیون و ۴۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.


امروز همچنین صندوق دارا دوم در نماد پالایش در بورس تهران عرضه شد و سهامداران می‌توانند از طریق درگاه کارگزاری خود تا سقف ۵ میلیون تومان یعنی ۵۰۰ واحد ۱۰ هزار تومانی از این صندوق خریداری کنند. در این صندوق قرار است در هر واحد یا یونیت‌های سرمایه گذاری، تعدادی سهم از نماد‌های شپنا، شتران، شبریز و شبندر که همگی شرکت‌های پالایشی هستند، به خریداران عرضه شود.


همچنین کسانی که کد بورسی ندارند با داشتن کد ملی از درگاه‌های الکترونیکی همه بانک‌های کشور می‌توانند به خرید واحد‌های صندوق پالایشی یکم یا همان دارا دوم تا سقف ۵ میلیون تومان از امروز ۵ شهریور تا ۱۹ شهریور اقدام به خرید کنند. با توجه به اینکه خرید دارا دوم تا ۱۹ شهریور فرصت دارد، علاقه‌مندان به خرید دارا دوم می توانند به رصد این نماد‌ها بپردازند و اگر از ادامه روند صعودی بازار مطمئن شدند، در پذیره نویسی دارا دوم شرکت کنند. قطعا وضعیت بازار در هفته آینده در استقبال یا عدم استقبال از دارا دوم، تاثیر مستقیم دارد. 


از دیگر اتفاقات امروز در بازار سرمایه درج شدن ِ شرکت تامین سرمایه تمدن با نماد «تمدن» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی