تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افتتاح پروژه گازرسانی به ۴۹ روستای شهرستان کهگیلویه

با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار کهگیلویه، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، عملیات گازرسانی به ۴۹ روستای شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر: ۶۹۶۸۹
۱۴:۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
دیدارنیوز - حمان خادم در این آیین در جمع خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی‌های دقیق، انقلابی، خدمات گازرسانی به مردم استان را ادامه داده و در حقیقت شعله‌های گاز را به خانه‌های مردم و روستا‌ها رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به همت نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب العبور استان و نقاط محروم انجام داده است.

وی تصریح کرد: پروژه گازرسانی به مجموعه روستا‌های شهرستان کهگیلویه که شامل ۴۹ روستا می‌باشد مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: با عملیات گازرسانی به این ۴۹ روستای شهرستان کهگیلویه، ۲ هزار ۹۵۳ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار و ۱۰۸ نفری از این نعمت طبیعی بهره‌مند شدند.

خادم گفت: برای اجرای عملیات گازرسانی به این روستاها، اعتباری بالغ بر ۱۹۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به عملیات گازرسانی‌های گذشته تاکنون خاطرنشان کرد: از ۳۶۵ روستای کهگیلویه عملیات گازرسانی به ۲۷۳ روستا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: ۷۵ درصد از خانوار‌های روستایی شهرستان کهگیلویه از نعمت طبیعی گاز برخودار و ۲۵ درصد دیگر خانوار روستایی واجد شرایط گازرسانی هستند.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۹۸ هزار مشترک گاز طبیعی اهم از شهری و روستایی در سطح استان وجود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی