تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آغاز مذاکرات فنی و تخصصی گروسی با صالحی

مذاکرات فنی و تخصصی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی آغاز شد. 

کد خبر: ۶۹۶۵۰
۱۱:۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
آغاز مذاکرات فنی و تخصصی گروسی با صالحی
 
دیدارنیوز - ، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس دوشنبه شب در راس هیاتی وارد تهران شد. 

وی در سفر دو روزه خود به تهران ضمن گفت‌وگوهای فنی و تخصصی با مقامات سازمان انرژی اتمی با محمد جواد ظریف و رئیس‌جمهور نیز دیدار می‌کند.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان اخیرا در گفت‌وگویی درباره سفر رافائل گروسی به تهران در شرایط فعلی گفته است: آمدن و رفتن‌ها و مذاکره کردن از نظر ما بسیار خوب است، می‌توان این کارها را از راه دور هم انجام داد اما در هر فرهنگی این رفت و آمدها خوب هست.

وی ادامه داد: در ماه مارس سال جاری میلادی اولین موضوعات در ارتباط با ایران مطرح شد، در گزارش قبلی شورای حکام هم بحث دو مکان مطرح شد و ما دلایل خودمان را داشتیم که تحت چه عنوان دسترسی داد یا نداد. معمولا اینها باید با سوال شروع شود، سوال باید مبنایی داشته باشد، نمی‌تواند هر سوالی مطرح شود، باید مدرک داشته باشند، این مدارک نمی‌تواند مدارک جاسوسی باشد.

کمالوندی افزود: فکر نمیکنم در حوزه اطلاعات پادمانی کشوری به اندازه ما به زوایای مسایل پادمانی تا این اندازه آشنا باشد چرا که به دلیل مشکلات ما تمام چم و خم این مسایل پادمانی را می‌دانیم.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته است: سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران هیچ ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد البته مکانیسم ماشه اصطلاح نادرستی است که آمریکایی‌ها باب کرده‌اند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی