تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محمدرضا شجریان به خانه بازگشت

استاد آواز ایران دوشنبه ـ سوم شهریور ماه ـ از بیمارستان جم مرخص و به منزل منتقل شد

کد خبر: ۶۹۶۲۳
۲۳:۰۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
محمدرضا شجریان به خانه بازگشت
 
دیدارنیوز - بیمارستان جم حدود ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود با تایید ترخیص محمدرضا شجریان، نوشت:

«در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، شرایط عمومی، قلبی، ریوی و تنفسی ایشان پایدار است و بعد از اتمام دوره نیازمند بستری در بیمارستان، با حال عمومی قابل قبول جهت ادامه درمان زیر نظر پزشکان معالج به منزل ترخیص شدند.»
 
دکتر حسن عباسی ـ پزشک معالج محمدرضا شجریان ـ که در مدت بستری شدن این هنرمند در بیمارستان به تناوب مردم و رسانه ها را از آخرین شرایط سلامتی وی مطلع می کرد، در این ویدیو که روی صفحه بیمارستان جم قرار گرفته، گفته است: «ایشان امروز از بیمارستان ترخیص شدند و ادامه معالجاتشان در بیرون از بیمارستان ادامه خواهد داشت. همه همکاران بیمارستان در تخصص‌های مختلف همیشه در دسترس ما هستند و خود بنده هم هر روز در خدمت استاد هستم و تغییرات را کنترل می‌کنیم و هر کاری که لازم باشد برای ایشان انجام می‌دهیم. به امید بهبودی بیشتر و روزهای بهتر»

بیمارستان جم شنبه اول شهریور ماه با انتشار اطلاعیه شماره ۸ خود از انجام اقدامات لازم برای ترخیص محمدرضا شجریان از مجموعه بیمارستان و انجام ادامه درمان در منزل خبر داده بود.

استاد آواز ایران شنبه، ۲۵ مرداد ماه به دلیل آنچه شوک عفونی خوانده شد، با انتقال به بیمارستان، در بخش آی سی یو (مراقبت‌های ویژه) بستری شده بود.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی