تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

ویدئو دانش آموز مدرسه ریحانه مشیز کرمان به یونسکو رسید

کد خبر: ۶۹۶۱۷
۱۴:۳۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
دیدارنیوز – ویدئوی ارسالی آیناز یزدانی دانش آموز پایه هشتم مدرسه ریحانه مشیز کرمان در طرح MY COVID-19 STORY  که توسط یونسکو برگزار شد تایید شد و در وبسایت این طرح نیز قرار گرفت. مجتمع ریحانه مشیز کرمان با توجه به ارتباطاتی که با یونسکو داشت این بستر را برای فرزندان خود فراهم کرد و در نهایت به موفقیت نیز رسید.


موضوع طرح در قالب داستان نویسی و ساخت ویدئو در چهارچوب مونولوگ به زبان انگلیسی (تک گویی) است. دانش آموز باید درباره ایده‌های خلاقانه برای رویارویی با این زمان چالش برانگیز شیوع بیماری، کمک به جامعه خود، پیدا کردن روش‌های خلاقانه یادگیری، حفظ روحیه مثبت، مراقبت از بستگان و عزیزان خود و ... داستان کوتاهی ارائه دهد.

قسمت ساخت ویدئو، ارائه مونولوگ و یا مصاحبه درباره‌ی احساس فرد در این دوران بیماری و امید‌ها و آرزو‌ها برای اتمام این اپیدمی و تصورات فرد برای چگونگی زندگی بعد از این شرایط است.

مجری چالش مورد بحث، بعد از اطلاع رسانی درباره‌ی پروژه ائتلاف یادگیری از راه دور سازمان یونیسف و یونسکو، به صورت مداوم در ارتباط با این سایت بوده است ودر فضای مجازی کانال‌های اطلاع رسانی این سازمان‌ها را دنبال کرده و ویدئو‌های آموزشی شرکت‌ها و گرو‌های شرکت کننده در ائتلاف را برای آموزش دانش آموزان به صورت زیرنویس در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در دوران آموزش‌های مورد نظر سازمان یونسکو تقریبا اواخر مرداد اطلاع رسانی برای این چالش را در سایت نام برده قرار داده و از آن تاریخ، به دانش آموزان سه پایه هفتم و هشتم و نهم اطلاع رسانی شده و دانش اموزان به صورت مداوم با معلم خود و مجری طرح در ارتباط هستند برای نحوه اجرای چالش و دریافت کمک‌های آموزشی مورد نیاز جهت تحقق بهتر این چالش.

هدف از درگیر کردن دانش آموزان در این چالش ایجاد بیداری و فعالیت ذهن، خلاقیت و ابتکار، یادگیری موارد جدید، حس خودباوری و اعتماد به نفس، ارتباط با دنیائی بزرگتر جهت اکتساب دانش، ایجاد انگیزه اکتشافی برای یادگیری، و از بین بردن حس ناامیدی و خمودگی در دانش آموزان در دوران رویایی با شیوع بیماری. زندگی و تلاش ادامه دارد.
 
ویدئو ارسالی آیناز یزدانی را می‌توانید در همین خبر مشاهده کنید. 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی