تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پلیس بین الملل متهمی با ۲۰ شاکی را به کشور برگرداند

رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد متهمی به اتهام صدور چک بلامحل به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد.

کد خبر: ۶۹۵۷۸
۱۰:۲۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
پلیس بین الملل متهمی با ۲۰ شاکی را به کشور برگرداند
 
دیدارنیوز - سردار هادی شیرزاد افزود: پلیس بین الملل ناجا در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر شکایت ۲۰ شهروند مالباخته، فردی را به اتهام صدور چک بلامحل به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی به کشور بازگرداند.

وی در ادامه توضیح داد: این متهم که با فریب هموطنان و صدور چک های میلیاردی به یکی از کشورهای منطقه متواری شده بود، با تلاش پلیس بین الملل موضوع تحت تعقیب بین المللی وی به کلیه کشورهای عضو اینترپل اعلام شد. 

رئیس پلیس بین الملل ناجا در ادامه گفت:  پیگیری‌های مدام و ردیابی متهم توسط اینترپل تهران منجربه شناسایی محل اختفای نامبرده شد همچنین با همکاری مبادی دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران زمینه استرداد وی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی گفت: پس از پیگیری های مدام در نهایت اینترپل کشور مربوطه با  استرداد نامبرده موافقت و متهم متواری توسط تیم استرداد اینترپل تهران به کشور مسترد و برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی