تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

علیرضابیگی: باید شرایط برای رقابت همه جریان‌های سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ مهیا شود

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که باید زمینه برای رقابت همه جریان‌های سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ مهیا شود، چرا که انقلاب اسلامی از ظرفیت لازم برای رقابت همه تفکرها برخوردار است.

کد خبر: ۶۹۵۷۰
۰۹:۵۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
علیرضابیگی: باید شرایط برای رقابت همه جریان‌های سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ مهیا شود
 
دیدارنیوز - احمد علیرضابیگی درباره مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به اوضاع داخلی و بین المللی بیان کرد: از نظر بنده در حوزه داخلی مهم‌ترین چالش از سوی غرب‌گرایان ایجاد خواهد شد، چرا که آنها فرصت‌های کشور را برای دست‌ یافتن به اهداف واهی که اساسا با آرمان‌های انقلاب در تضاد بود سوزاندند و تفکر تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و توان ملی را نادیده گرفتند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سطح بین‌المللی نیز مهم ترین چالش از سوی غرب ایجاد خواهد شد که ایران مستقل را نمی‌خواهد و در تلاش است تا جمهوری اسلامی ایران را به شرایط قبل از بهمن‌ماه ۵۷ برگرداند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای در داخل وجود داشتند که در طی سالیان گذشته در تلاش بودند تا چهره آمریکایی‌ها را خوب نشان دهند، اما دونالد ترامپ به گونه‌ای عمل کرد که امروز دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است. ملت ما امروز به یک تجربه‌ی تاریخی دست یافته‌اند که تنها راه پیروزی کشور تکیه بر آرمان‌های انقلاب و ظرفیت‌های داخلی است.

علیرضابیگی در ادامه تاکید کرد: امروز مردم می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت راهی جز پیمودن مسیر قدرتمند شدن با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی نداریم و قطعا جریانی می‌تواند در انتخابات پیش‌رو موفق عمل کند که برنامه دقیقی برای به حرکت درآوردن ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر توان داخل داشته باشد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان خاطرنشان کرد: از نظر بنده در انتخابات پیش‌رو باید همه جریان‌ها و تفکرها به صحنه رقابت بیایند و نباید جریانی را محدود کرد، چرا که جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را دارد تا همه تفکرهای سیاسی در چارچوب نظام به صحنه رقابت بیایند و با عرضه برنامه‌های خود بتوانند با رای مردم کار را در دست بگیرند. باید این فرصت به همه جریان‌ها داده شود تا برنامه‌های خود را ارائه کرده و دیگر در آینده حرفی برای گفتن باقی نماند تا عده‌ای مدعی شوند که اگر ما می‌آمدیم وضعیت خیلی بهتر می‌شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی