تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قطبی از دادسرای فرهنگ و رسانه رفت

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از همکاران اداری و قضایی برگزار شد. قطبی با پایان ماموریت در دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای انتظامی قضات بازگشت. وی پیش از این دادیار دادسرای انتظامی قضات بود و به صورت مامور در دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کرد که چندین بار این ماموریت تمدید شده بود.

کد خبر: ۶۹۵۳۸
۲۰:۳۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
دیدارنیوز - مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) امروز برگزار شد.

صبح امروز مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از همکاران اداری و قضایی برگزار شد.

نجفی که به نمایندگی از دادستان تهران در این جلسه حضور داشت؛ ضمن معرفی دلفانی به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران، از زحمات و تلاش‌های آقای قطبی در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

همچنین دلفانی به سوابق و برنامه‌های خود جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در پرتو منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم قوه و دادستان تهران اشاره و از زحمات آقای قطبی تشکر کرد. 

قطبی با پایان ماموریت در دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای انتظامی قضات بازگشت. وی پیش از این دادیار دادسرای انتظامی قضات بود و به صورت مامور در دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کرد که چندین بار این ماموریت تمدید شده بود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی