تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نصرالله: اسرائیل بلای واقعی در منطقه است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی رژیم صهیونیستی را مهمترین تهدید برای امنیت و ثبات منطقه خواند.

کد خبر: ۶۹۳۹۰
۱۳:۳۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: حوادثی که امروز با آن مواجه هستیم بی‌ارتباط با آنچه در گذشته رخ داده است نیست و مهمترین تهدید برای ثبات و امنیت منطقه رژیم غاصب و اشغالگر است.

وی افزود: بلای واقعی در منطقه اسرائیل است و اگر کسی بخواهد با این رژیم مقابله کند باید از تاریخ فلسطین و سرزمین آن مطلع باشد.

نصرالله تصریح کرد: باید بدانیم که این مهاجمان چه کسانی هستند؟ آیا آنها واقعا فرزندان یعقوب از بنی اسرائیل هستند؟از کجا آمده‌اند و اهداف و نقاط قوت و ضعفشان چیست؟ برخی عرب‌ها برای آنها حق دینی قائل هستند اما آنها گزینه‌های در دسترسی دارند تا میهنی را در آرژانتین یا اوگاندا تشکیل دهند و یکی از گزینه‌ها فلسطین است، بنابراین مساله سیاسی است.

وی ادامه داد: "آمریکا که امروز بزرگترین چالش برای مردم جهان و بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت بین‌المللی است؛ کشورها را مجازات می‌کند و جنبش‌های مقاومت را به عنوان "تروریسم" معرفی می‌کند، با دانستن تاریخ آن می‌دانیم که چگونه با آن رفتار کنیم و چه انتظاری از آن می‌رود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تأکید کرد: خواندن تاریخ آمریکا تاریخ مهاجمان، گروه‌های تروریستی و جنایات علیه ساکنان اصلی را نشان می‌دهد. این تاریخ همچنین نشان می‌دهد که آمریکا کشوری کاملاً نژاد پرست و وحشی بر پایه ظلم و تبعیض نژادی است و امروز پشت رسانه‌های جعلی پنهان شده و مردم جهان را گمراه می‌کند.

سید حسن نصرالله همچنین افزود: جهل نسبت به تاریخ منازعه با اسرائیل و یا سلطه طلبی آمریکا باعث می‌شود که توقع ما نسبت به برخی کشورها اشتباه بوده و سرابی بیش نباشد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی