تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سه نماینده تهران و معاون دیوان محاسبات از هفت تپه بازدید می‌کنند

یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که به همراه دو نماینده دیگر تهران و معاون دیوان محاسبات از شرکت هفت تپه بازدید کنند.

کد خبر: ۶۹۳۸۹
۱۳:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سه نماینده تهران و معاون دیوان محاسبات از هفت تپه بازدید می‌کنند
 
دیدارنیوز - سید نظام‌الدین موسوی اظهار کرد: ما حدود ۲۰ روز پیش به صورت حضوری از شرکت هفت تپه بازدید و با کارگران گفت‌وگو کردیم، با نماینده آنها در فرمانداری جلسه گذاشتیم و با مسئولین استانی هم دیداری در همین زمینه داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از آن سه جلسه در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان و همچنین نهادهای نظارتی همچنین دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و دستگاه‌های مربوطه از جمله تامین اجتماعی، وزارت کار و سازمان خصوصی سازی و مسئولین محلی خوزستان برگزار کردیم و در جلسه آخر وزیر اقتصاد و دارایی نیز حضور داشت.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این جلسات به ریاست نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شده، یادآور شد: کارگران هفت تپه چند مطالبه عمده داشتند یکی از آنها مربوط به حقوق معوقه‌شان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته دوماه از حقوق معوقه (اردیبهشت‌ماه و خردادماه) پرداخت شد. مطالبه دیگر تمدید بیمه تامین اجتماعی بود که با مساعدت وزارت کار و تامین اجتماعی دفترچه بیمه آنها تا آخر سال تمدید شد. مطالبه دیگر کشت جدید بود که قرار شد ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ هکتار با مساعدت استانداری انجام شود. در مورد بازگشت به کار کارگران اخراجی هم این موضوع را با همراهی و مساعدت وزارت کار دنبال می‌کنیم تا کسانی که مشکل امنیتی ندارند به کار بازگردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطالبه‌ی دیگر کارگران هفت تپه در مورد اهلیت مالکیت فعلی شرکت بود. در این زمینه مسئولین دولتی و سازمان خصوصی‌سازی تصمیم قاطعی نگرفته‌اند اما مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی صراحتا عدم اهلیت مالک جدید را مطرح کرده‌اند، زیرا او وضع اشتغال را دچار مخاطره کرده، سطح تولید را پایین آورده و پرونده اتهامات اقتصادی در دادگاه دارد. برهمین مبنا ما به مسئولین دولتی تاکید کردیم این موضوع تعیین تکلیف شود و وزیر اقتصاد هم قول داد طی ۱۵ روز آینده و بعد از برگزاری جلسات کارشناسی نظر صریح خود را درباره‌ی اهلیت یا عدم اهلیت مالک جدید اعلام کند.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تداوم پیگیری این موضوعات من به همراه آقایان خضری و نادریان با معاون دیوان محاسبات و هیات تحقیق و تفحص دیوان محاسبات سفری به خوزستان خواهیم داشت تا بازدیدی از هفت تپه داشته باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی