تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

واکنش تند وزارت ورزش به ورزشکاران مهاجر؛ کدام یک موفق شدید؟

حواشی به وجود آمده در خصوص مهاجرت ورزشکاران ایرانی با پاسخ تند وزارت ورزش روبه‌رو شده است.

کد خبر: ۶۹۳۸۵
۱۲:۵۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
واکنش تند وزارت ورزش به ورزشکاران مهاجر؛ کدام یک موفق شدید؟
 
دیدارنیوز - طی سال‌های اخیر یکی از حاشیه‌های ورزش ایران ماجرای مهاجرت برخی از ورزشکاران و بعضا پناهندگی آنها به کشورهای مختلف بوده است. اتفاقی که بعضا رنگ و بوی سیاسی هم به خود گرفته است. از مهاجرت کیمیا علیزاده گرفته تا سعید ملایی. حالا اما وزارت ورزش از برخورد با این پدیده در صورت سوءاستفاده ورزشکاران از آن می‌گوید.

علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نشستی که امروز به مناسبت هفته دولت در وزارت ورزش برگزار شد در خصوص حواشی مهاجرت ورزشکاران و تحت فشار قرار دادن برخی از فدراسیون‌ها با این موضوع گفت: «ورزشکارانی که از ایران رفتند آخر و عاقبتشان مشخص است. کدامیک توانستند موفقیت‌های قبلی را تکرار کنند که نشان می‌دهد این حمایت دولت و مردم ایران بود که باعث این موفقیت‌ها شده بود. مهاجرت موضوع جدید و عجیبی نیست و در تمام دنیا رایج است اما اگر قرار باشد به یک ابزار سیاسی تبدیل شود برخورد خواهیم کرد. به فدراسیون‌ها و مجوعه‌های ورزشی هم اعلام کرده‌ایم مراقبت کنند.»
منبع: همشهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی