تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

برخورد با اراذل و اوباش آفندی، قاطع و بلادرنگ خواهد بود

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یکی از مولفه های امنیت و احساس امنیت مقابله با اراذل و اوباش است، گفت: روسای کلانتری ها ، پاسگاه ها و یگان های امداد در ماموریت مقابله با اراذل و اوباش پیشتاز هستند.

کد خبر: ۶۹۳۵۰
۱۰:۴۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
برخورد با اراذل و اوباش آفندی، قاطع و بلادرنگ خواهد بود
 
دیدارنیوز - سردار مهدی معصوم بیگی  با سفر به استان خراسان رضوی در بازدید از کلانتری های فرماندهی انتظامی با اشاره به اهمیت مقابله با افراد قانون شکن و لزوم برخورداری آحاد مردم از امنیت و آرامش گفت: در برخورد با اراذل و اوباش به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و این ماموریت مقتدرانه و موثر انجام خواهد شد. برخورد قاطع با این جماعت به شدت امنیت را ارتقا و در اقشار مختلف رضایت مندی و احساس امنیت را افزایش می دهد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه اظهارکرد: در مقابله با اوباش رویکرد پلیس آفندی، فعال، درلحظه و بلادرنگ خواهد بود و این ماموریت مستمر، بلاانقطاع و دائمی است به گونه ای که هیچ مکان، خیابان و نقطه ای برای عرض اندام آنها وجود نداشته باشد.

وی افزود: ضمن اینکه فرماندهان نیروی انتظامی در این عرصه مصمم هستند یکی از مطالبات عمومی مردم از خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخورد موثر و بازدارنده با این افراد است به گونه ای که هزینه ارتکاب جرم به اندازه ای بازدارنده باشد که کسی به خود جرات اوباش گری ندهد و بداند که برخورد با او قطعی و بدون تعلل انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس معصوم بیگی با بیان اینکه روسای کلانتری، پاسگاه و یگان های امداد در این ماموریت پیشتاز هستند خاطرنشان کرد: به فضل الهی و به برکت خون شهدای عزیز و کوشش‌های مجاهدانه همه دستگاه‌های امنیت ساز از جمله نیروی انتظامی که در خط مقدم تامین نظم و امنیت قرار دارد، امنیت بسیار خوب در کشور حاکم است که همه باید قدردان این امنیت باشیم و به حفظ آن کمک کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی