تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امام جمعه پردیسان استعفا داده است؟

منابع خبری حوزوی از استعفای امام جمعه پردیسان خبردادند.

کد خبر: ۶۹۳۳۸
۱۰:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
امام جمعه پردیسان استعفا داده است؟
 
دیدارنیوز - به نقل از مرکز خبر رسمی حوزه های علمیه، اخبار رسیده حاکی است که حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهرک پردیسان قم از امامت جمعه استعفا داده است.

بنا بر این گزارش قوامی در کانال شخصی خود نوشته است: حال که رسالت امامت جمعه را بر دوشم احساس نمی کنم باقی عمرم را به عنوان سرباز امام خامنه ای در خدمت مدیریت اسلامی و فقه الاداره هستم و لحظه ای در تداوم، پیشرفت ،تعمیق و اقامه آن ابراز خستگی نخواهم کرد.

جزییات بیشتری در این خصوص از جمله علت استعفای احتمالی نامبرده منتشر نشده است این درحالی است که طی هفته های اخیر برخی قطعه ویدئوهایی جنجالی منتسب به مواضع سیاسی در خطبه های نمازجمعه پردیسان در فضای مجازی منتشر شده بود. 

حجت الاسلام و المسلمین قوامی از دی ماه ۱۳۹۳ امامت جمعه شهرک پردیسان قم را بر عهده داشت.

 شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی