تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بیل کلینتون: ریاست جمهوری مجدد ترامپ یعنی آشوب و هرج و مرج

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در سخنرانی خود در دومین شب کنوانسیون ملی حزب دموکرات به دونالد ترامپ حمله کرده و گفت دور دوم ریاست جمهوری وی آکنده از "انداختن تقصیر به گردن دیگران، قلدری و تحقیر کردن" خواهد بود.

کد خبر: ۶۹۱۵۲
۱۳:۰۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
بیل کلینتون: ریاست جمهوری مجدد ترامپ یعنی آشوب و هرج و مرج
 
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه پولتیکو، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا و همسر رقیب انتخاباتی سابق ترامپ یعنی هیلاری کلینتون، در سخنرانی خود خطاب به کنوانسیون ملی حزب دموکرات، کاخ سفید تحت رهبری ترامپ را پرآشوب و ناتوان در پذیرفتن مسئولیت توصیف کرد.

سخنرانی او دارای اتهامات مشابهی که در سخنرانی میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا علیه ترامپ مطرح شد بود.  بیل کلینتون جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکراتها را یک متضاد اخلاقی برای ترامپ و "یک شخص خاکی که تنها به فکر انجام وظیفه است" توصیف کرد.

کلینتون اظهار کرد: شما می‌دانید که ترامپ با چهار سال ریاست جمهوری دیگر چه کار خواهد کرد: مقصر دانستن دیگران، قلدری و تحقیر کردن.

او عنوان کرد: در زمانهایی مثل الان دفتر بیضی کاخ سفید باید یک مرکز فرماندهی باشد اما به جایش یک مرکز طوفان است. تنها آشوب وجود دارد. یک چیز هیچ وقت تغییر نمی کند – عزم او (ترامپ) برای انکار مسئولیت و از سرباز کردن تقصیر. او باید مسئولیتهایش را قبول کند.

بیل کلینتون در ادامه به ترامپ از بابت مدیریتش در قبال پاسخ به همه گیری کروناویروس هم حمله کرده و اشاره کرد به اینکه آمریکا تنها کشور صنعتی شده جهان است که در میان این بحران نرخ بیکاری آن سه برابر شده است. او خاطر نشان کرد، شخصیت ترامپ به عنوان کسی که ساعتها وقت صرف تماشای تلویزیون می‌کند و به دشمنانش حمله می کند شخصیت کسی نیست که آماده مقابله با یک وضعیت اضطراری جهانی مثل همه گیری بیماری است.

وی افزود: انکار کردن، انحراف توجهات و تحقیر کردن زمانی عالی عمل می‌کند که شما بخواهید بقیه را سرگرم یا التهاب آفرینی کنید اما در یک بحران واقعی این همچون یک خانه پوشالی سقوط می‌کند. آیا لازم است که وضعیت اینطور باشد؟ خیر.

بیل کلینتون در عین حال بایدن را  فردی اهمیت دهنده به راه حل و آماده انجام وظیفه خواند و به همکاری‌های او با باراک اوباما در دوران بعد از رکود اقتصادی ۲۰۰۸ به عنوان سند و مدرکی برای آنکه او توانایی غلبه بر چالش اقتصادی فعلی را دارد، اشاره کرد.

وی افزود: شما می‌دانید که جو بایدن با چهار سال ریاست جمهوری چه کار خواهد کرد: بازسازی برای وضعیتی بهتر
منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی