تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

بهره مندی تمامی استانها از خدمات سامانه تصمیم برای کنترل و کاهش طلاق

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خبر داد: با راه اندازی سامانه تصمیم ـ با هدف کنترل و کاهش طلاق ـ در استان های کردستان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و منطقه کیش در روزهای سه شنبه ۲۸و چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه جاری، تمامی استان های کشور از خدمات این سامانه بهره مند شدند.

کد خبر: ۶۹۱۳۳
۱۱:۳۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
بهره مندی تمامی استانها از خدمات سامانه تصمیم برای کنترل و کاهش طلاق
 
دیدارنیوز - دکتر فاطمه رضوان مدنی گفت: دوره آموزشی دسترسی کارشناسان، روانشناسان و دفاتر خدمات پیشخوان دولت به سامانه تصمیم (پیشگیری و کاهش طلاق)، در استان های کردستان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و منطقه کیش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه جاری و با همکاری واحد فناوری سازمان بهزیستی کشور برگزار شده است.

وی افزود: این سامانه با هدف کنترل و کاهش طلاق از طریق افزایش نفوذ خدمات روان شناختی و ارایه خدمات یکپارچه در سراسر کشور و همچنین درراستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری مشترک با قوه قضاییه برای ارجاع متقاضیان طلاق به مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی تحت نظارت سازمان بهزیستی، راه اندازی شده است.

رضوان مدنی گفت: با راه اندازی این سامانه در استان های یاد شده، تمامی استان های کشور به سامانه تصمیم دسترسی پیدا کرده و می توانند از خدمات تخصصی بهره مند گردند.

وی اضافه کرد:  متقاضیان طلاق ابتدا باید از طریق سایت زمان http://zaman.behzisti.net  اقدام به ثبت نام و دریافت کدرهگیری کنند و سپس از طریق سامانه تصمیم خدمات ارزیابی چندبعدی تشخیصی (غربالگری) و ارجاع به خدمات تخصصی روان شناختی با هدف کاهش اقدام به طلاق و در صورت بروز طلاق، کاهش عوارض آن را دریافت کنند.  

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، رضوان مدنی با آرزوی اینکه تلاش همه دست اندرکاران منجر به کاهش شیوع و عوارض این مشکل اجتماعی شود، تکمیل دسترسی همه آحاد جامعه به سامانه ها را گامی در جهت تسهیل برخورداری از خدمات تخصصی سازمان ارزیابی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی