تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ظریف: آزادگان نشان دادند که انسانیت و غیرت ایرانی بر شلاق و شکنجه پیروز است

وزیر امور خارجه در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن نوشت: آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر "شلاق و شکنجه و انفرادی" پیروز است.

کد خبر: ۶۸۷۹۲
۱۳:۰۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف روز یکشنبه در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن نوشت: تاریخ ایران و انقلاب اسلامی رشادت‌ها و افتخارات فراوان به خود دیده، اما تاریخچه هشت سال دفاع جانانه شیرمردان و شیرزنان سرزمین‌مان، جایگاه ویژه‌ای دارد و در این تاریخچه افتخارآفرین، آزادگان شجاع و غیرتمند که دوری و شکنجه و ناجوانمردی‌های رژیم بعث را به جان خریده و آزادگی مردم ایران نشان دادند، نقشی بی‌بدیل و شاخص دارند.
 
وزیر امور خارجه تصریح کرد: آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر "شلاق و شکنجه و انفرادی" پیروز است.
 
رییس دستگاه دیپلماسی در این پیام سالروز بازگشت آزادگان سرافراز گرامی داشت.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی