تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خرید ۱۴ هزار تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

رئیس بنیاد مستضعفان از خرید ۱۴ هزار تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان کم بضاعت کشور از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب آموزشی خبر داد.

کد خبر: ۶۸۷۲۸
۱۷:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دیدارنیوز - از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، «سید پرویز فتاح» در تشریح جزئیات این طرح، اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا و اتخاذ سیاست آموزش مجازی از سوی وزارت آموزش و پرورش، تامین ۱۴ هزار دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرزندان خانواده‌های مددجویان امداد، انجام می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر این اساس مقرر شد با توجه به مشکلات دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در تامین تبلت، بنیاد مستضعفان با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت کشور از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با سایر دانش آموزان کشور، خرید ۱۴ هزار دستگاه تبلت را متقبل شود.

وی با بیان اینکه قرار است تمامی این تبلت‌ها از محصولات تولید داخل کشور خریداری شود، گفت: بنیاد مستضعفان برای تامین این تبلت‌ها، مبلغ ۲۴ میلیارد تومان را تخصیص داد و این مبلغ به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی