تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پیچیدگی‌های دربی خانوادگی تبریز

لیگ برتر ایران به ایستگاه ماقبل پایانی رسیده است. امشب در هفته بیست و نهم لیگ برتر، هشت دیدار هم‌زمان برگزار خواهد شد. دیدار‌هایی که به حل معادلات کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و بقا در لیگ کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۶۸۶۹۱
۱۱:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پیچیدگی‌های دربی خانوادگی تبریز
 
دیدارنیوز ـ گروه ورزش: یکی از بازی‌های مهم امروز در تبریز برگزار می‌شود، جایی که در دربی این شهر، تراکتور میزبان ماشین‌سازی است. دو باشگاه دارای مالکیت یکسان‌اند و امشب محمدرضا زنوزی، مالک دو باشگاه بر سر دوراهی عجیبی قرار دارد. پیروز نشدن تراکتور، تیم سوم جدول، شانس کسب سهمیه این تیم را کم می‌کند. در آنسوی میدان هم برنده نشدن ماشین‌سازی این تیم را در آستانه سقوط قرارمی‌دهد.

 
استقلال به دنبال قطعی کردن نایب قهرمانی
در بالای جدول پس از پرسپولیس که قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته، تیم‌های استقلال، تراکتور، شهرخودرو، فولاد و سپاهان برای کسب سهمیه رقابت می‌کنند. در این میان استقلال بهترین شرایط برای رسیدن به نایب قهرمانی را داراست. استقلال با نتایج خوبش در هفته‌های اخیر در رده دوم لیگ قرار گرفته و در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده است. شاگردان مجیدی با کسب دو نتیجه خوب دیگر نایب قهرمان خواهند شد. آن‌ها امشب میزبان پیکان خواهند بود. شرایط این بازی هم مانند دربی تبریز است. نبرد یک تیم در خطر سقوط با یک تیم به دنبال سهمیه. پیکان کار سختی برای بقا دارد و حتما باید در این دو هفته امتیاز جمع کند. استقلال اگر برنده بازی امشب شود خیالش از بابت کسب سهمیه راحت خواهد شد و مجیدی می‌تواند در بازی هفته پایانی که پیش از دیدار مهم جام حذفی برابر پرسپولیس است به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد.

دیگر دیداری که چنین شرایطی دارد، بازی پارس جنوبی- فولاد است. این بازی برای هر دو تیم آخرین فرصت محسوب می‌شود. آخرین فرصت برای پارس جنوبی برای فرار از سقوط و آخرین فرصت برای فولاد برای اینکه با یک برد خود را به جمع سه تیم بالای جدول برساند. البته احتمال دارد این فصل قهرمان جام حذفی یکی از سه تیم بالای جدول باشد و تیم چهارم لیگ هم به سهمیه برسد. فولاد هم اکنون چهارم است.

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پیچیدگی‌های دربی خانوادگی تبریز
 
سپاهان بدون قلعه‌نویی
مهم‌ترین دوئل برای کسب سهمیه، اما در اصفهان بین تیم‌های پنجم و ششم جدول، سپاهان و شهرخودرو برگزار می‌شود. سپاهان هفته پر ماجرایی را پشت سر گذاشت. امیر قلعه‌نویی پس از باخت مقابل استقلال از سمت خود استعفا کرد و حالا این تیم در شرایطی نامطلوب با هدایت میگوئل تکسیرا، دستیار قلعه‌نویی به مصاف شهرخودرو می‌رود. جالب اینکه آخرین بازی هر دو تیم دربرابر استقلال بوده است. سپاهان در جام حذفی به این تیم باخت. شهرخودرو در لیگ با شاگردان مجیدی به تساوی رسید. بازنده دیدار سپاهان-شهرخودرو می‌داند که باید با سه رده اول لیگ خداحافظی کند، برنده، اما کاملا به کسب سهمیه امیدوار می‌شود.

 
آخرین شانس شاهین
هفت تیم در انتهای جدول دغدغه سقوط دارند. ذوب‌آهن با برد هفته قبلش مقابل پرسپولیس گام بلندی در راه بقا برداشت. این تیم نسبت به رقبایش کمتر احساس خطر می‌کند. ذوب‌آهن امشب میهمان تیم آماده نساجی است. یک تساوی هم خیال اصفهانی‌ها راحت می‌کند. آن‌ها می‌دانند که کار سختی دارند. نساجی در این هفته‌ها عالی کار کرده و با محمود فکری نباخته است.

به غیر از ذوب آهن شش تیم گل گهر سیرجان، سایپا، ماشین‌سازی، پیکان، پارس جنوبی جم و شاهین هم در  منطقه خطر قرار دارند که در این میان سخت‌ترین کار را شاهین پیش روی خود می‌بیند؛ برد در هر دو بازی آینده. شاهین امشب میهمان صنعت نفت آبادان است. این تیم اگر میزبان خود را نبرد قطعا سقوط خواهد کرد. پارس جنوبی و پیکان هم شرایط خطرناکی دارند. پس از این سه تیم نوبت به سایپا می‌رسد که امشب با نفت مسجد سلیمان بازی دارد و برای بقا باید در این بازی خانگی امتیاز بگیرد.

دیگر بازی امشب هم یک دیدار مهم برای بقا و سقوط است، جایی که گل گهر سیرجان میزبان پرسپولیس است. پرسپولیس پس از قهرمانی کمی بی انگیزه نشان داده است و شاید همین موضوع به مجید جلالی و تیمش کمک کند. گل گهر در چند هفته اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته و با کسب یک یا دو امتیاز دیگر از سقوط فرار خواهد کرد. پرسپولیس البته نیم نگاهی به رکوردشکنی و برد در این بازی هم خواهد داشت. تمامی بازی‌های امشب ساعت ۲۰:۴۵ آغاز خواهد شد. هفته پایانی لیگ هم پنجشنبه سی‌ام مرداد برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی