تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
افاضات اضافه

درمان کرونا به شیوه سنتی اصلاح‌طلبانه!

کد خبر: ۶۸۶۱۹
۰۸:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ عوام الملک: فی‌الحال که مساله طب سنتی به اندازه سیر و عدس مهم شده است و جماعت خواص‌المله برایش فراکسیون تشکیل داده‌اند و، چون ما به حکم عوام بودنمان اول احساس و بعد مشاهده کرده‌ایم که اینجا سوییس نیست که بتوان هیچ جای چیزی را بیش از حد مجاز اصلاح کرد فکر می‌کنیم روز موعود فرا رسیده و باید اصلاح‌طلبی سنتی را همه جا استفاده کرد تا ثابت شود در کشور هیچ مشکلی وجود ندارد. در همین راستا و در حالی‌که هر کسی به رسانه دسترسی دارد می‌تواند ادعا کند که واکسن کرونا را ساخته است، اما فعلا آن را به کسی نمی‌دهد، با ترکیب شیوه‌های تکان‌دهنده طب سنتی و تئوری‌های مشعشع اصلاح‌طلبی، قادر به طراحی یک شیوه منحصر به فرد درمان کرونا شدیم که بدون هر نوع چشمداشتی در اختیار ملت نحیف ایران قرار می‌دهیم تا یادشان نرود آن‌ها که هیچ کاری را بدون چشمداشت نمی‌کنند از خواص هستند و ربطی به ما ندارند.

 
مرحله اول: تصمیم‌گیری
بدیهی است که برای تن دادن به این شیوه منحصر به فرد باید بعد از نیت پاک، تصمیم قاطع بگیرید. فلذا یک تاس مقوایی درست کنید و روی صفحات آن عکس آقایان روحانی، نمکی، غلامی، قالیباف، فتاح و زاکانی را بچسبانید. براساس عکسی که با تاس ریختن می‌آورید به شرح زیر عمل کنید.
۱) اگر عکس روحانی آمد با ستاد مقابله با کرونا تماس بگیرید. یک نفر گوشی را برمی‌دارد. بپرسید که از این روش استفاده بکنم یا نکنم؟ و فرد پشت خط می‌گوید می‌خوای بکن می‌خوای نکن. کلا هر طور حال می‌کنی عزیزم؛ و گوشی را می‌گذارد. کمی فکر کنید. اگر حال نداشتید بی‌خیال شوید.
۲) اگر عکس نمکی آمد یک شاخه گل سرخ در دست بگیرید و شروع به کندن گلبرگ‌ها بکنید. با کندن هر گلبرگ زیر لب بگویید بکنم! نکنم! و این کار را ادامه بدهید تا به آخرین گلبرگ برسید و بتوانید تصمیم بگیرید.
۳) اگر عکس غلامی آمد تاس را دوباره بریزید. چون غلامی منتظر گلبرگ کندن نمکی است.
۴) اگر عکس قالیباف آمد از جایتان بلند شوید. به اتاقتان بروید و در را ببندید. اول موجودی حسابتان را چک کنید که یک وقت در اثر کرونا گوشه‌اش سابیده نشده باشد. بعد هم به همه خط قرمز‌های زندگی‌تان فکر کنید و ببینید آیا استفاده از شیوه درمانی ما جزو خطوط قرمزتان هست یا نه؟ 
۵) اگر عکس فتاح آمد اول مطمئن بشوید که محلی که برای انجام این شیوه درمانی انتخاب کردید متعلق به آقای فتاح نباشد. چون ممکن است وسط درمان در بزنند و بگویند شما وسط اتاق مستضعفان خوابیده‌اید و در حال خوددرمانی هستید. 
۶) اگر عکس زاکانی آمد خوب فکر کنید و هر تصمیمی که گرفتید در لحظه آخر برعکسش عمل کنید.
۷) اگر عکس محسن رضایی آمد، با اینکه مکعب شش وجه دارد و اصلا شما عکسش را روی تاس نچسبانده بودید، تعجب نکنید. ایشان همیشه می‌آید و هست.
 
مرحله دوم: چانه‌زنی از بالا
البته اسم صحیح این مرحله پوززنی از بالاست، ولی به منظور رعایت شان کلام از واژه چانه به جای پوز استفاده شده است. در این مرحله چانه محترمتان را داخل ماسک قرار دهید و بعد از اینکه مطمئن شدید دهانتان کامل با ماسک پوشیده شده و امکان لب‌خوانی وجود ندارد شروع به صحبت با دکتر مربوطه نمایید. سعی کنید هر چه که از طبابت و نقش اصلاحات در پیشرفت و توسعه روش‌های درمان کرونا می‌دانید بگویید. تاکید کنید که ما اروپا نیستیم که نتوانیم کرونا را کنترل کنیم و کافیست هسته سخت کرونا کمی نرم شود تا در قالب یک گفتگوی دوستانه راضی شود از آدم‌ها بیرون برود و به همان پنگولین خودش برگردد. با خیال راحت هر چه که می‌خواهید در مرحله چانه‌زنی از بالا بگویید، چون کسی نمی‌شنود و نمی‌بیند. 
 
مرحله سوم: فشار از پایین
گلاب به رویتان در این حالت باید دمر بخوابید و بند تنبان را شل و رها کرده و مواضعتان را برای دکتر شفاف کنید. خیلی نگران آن پایین نباشید، چون ترس، پدر و مادر درد است. بعد از چند دقیقه ابتدا از پایین دچار احساس گزگز می‌شوید. ممکن است فکر کنید دکتر در حال باز کردن سر شوخی با شماست و از شما نیشگون‌های ریز می‌گیرد. خیالتان راحت! اصلا اینطور نیست. گزگز در اثر نیش تعدادی زنبور است که مشغول فشار دادن کرونا از پایین هستند و اینقدر فشار می‌دهند تا کرونا مجبور شود برود. اگر دردتان زیاد شد به دکتر بگویید که خواهان اجرای پلن بی هستید. دکتر بلافاصله با استفاده از پارچه آغشته به روغن بنفشه مواضع شما را چرب می‌کند تا از خشکی دربیاید. در این حالت ممکن است زنبور‌ها کمی سر بخورند و موقع فشار دادن از پایین دچار حالت بکس‌باد بشوند، اما نتیجه مانند همان حالت خشک است. پس نفس عمیقی بکشید و به چانه‌زنی از بالا ادامه دهید تا فشار از پایین تمام شود.
 
مرحله چهارم: آرامش فعال
بعد از اتمام فشار از پایین دکتر شما را به سمت بیرون هدایت خواهد کرد و فرصت شما برای چانه‌زنی از بالا هم تمام شده است. اما درد و سوزش شما تازه شروع می‌شود. حتی ممکن است برای همه عمر هم مانند سایر عوارض کرونا با شما باشد. در اثر این درد و سوزش احتمالا نشستن و خوابیدن هم راحت نخواهد بود و هر وقت مواضعتان را روی زمین بگذارید بلافاصله مجبور به برداشتنش می‌شوید. در این مرحله در عین حال که مانند اسفند روی آتش بالا و پایین می‌پرید، چون خودتان این شیوه درمان را انتخاب کرده‌اید باید آرامشتان را حفظ کنید. البته اگر خواستید برای فراموشی درد و در چارچوب شیوه آرامش فعال، حرکات موزون در ناحیه بالای زانو انجام دهید و دوانگشتی دست بزنید و خودتان را تشویق کنید به شرط عدم ایجاد سر و صدا بلامانع است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی