تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ضرورت ایجاد فضای آرام برای داوطلبان و خانواده‌ها و پرهیز از ایجاد فضای تنش زا

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد فضای آرامش بخش برای داوطلبان و خانواده‌های آنها و مساعدت در پرهیز از ایجاد فضای تنش زا، اطمینان داد برگزاری آزمون سراسری بار دیگر عرصه بروز نماد همدلی خواهد شد.

کد خبر: ۶۸۴۹۷
۱۸:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
ضرورت ایجاد فضای آرام برای داوطلبان و خانواده‌ها و پرهیز از ایجاد فضای تنش زا
 
دیدارنیوز - در متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مردادماه و شنبه اول شهریور ماه در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب، با برنامه ریزی و همکاری دستگاه‌های کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ سازمان سنجش آموزش کشور با دعوت از کلیه اصحاب رسانه و مسئولین در جهت ایجاد فضای آرامش بخش برای داوطلبان و خانواده‌های آنها و مساعدت در پرهیز از ایجاد فضای تنش زا اطمینان دارد برگزاری آزمون سراسری بار دیگر عرصه بروز نماد همدلی خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان درخواست کرد برای کسب اطلاعات لازم در خصوص آزمون و به جهت داشتن آرامش و اطمینان لازم، ضمن عدم توجه به منابع خبری غیر رسمی، اخبار آزمون را تنها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون سراسری  طبق تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا و در روزهای 29-30 و 31 مرداد و یکم شهریورماه در حوزه های امتجانی سراسر کشور برگزار می گردد.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی