تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

وزیر نفت درباره طرح گشایش اقتصادی توضیح می‌دهد

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است وزیر نفت با حضور در جلسه این کمیسیون درباره طرح گشایش اقتصادی دولت توضیحاتی را ارائه کند.

کد خبر: ۶۸۴۹۵
۱۷:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
وزیر نفت درباره طرح گشایش اقتصادی توضیح می‌دهد
 
دیدارنیوز - محمد خدابخشی اظهار کرد: ما از آقای زنگنه دعوت کردیم تا هفته آینده با حضور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با فروش نفت و طرح گشایش اقتصادی که در شورای هماهنگی سران قوا مطرح است توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.

وی ادامه داد: برخی همکاران ما ناراحت هستند که برخی پیشنهادات به جای مجلس شورای اسلامی در شورای هماهنگی سران قوا مطرح می‌شود به هر حال اگر طرحی به نفع مردم باشد و واقعا گشایش ایجاد کند، مجلس شورای اسلامی با آن همراهی خواهد کرد.

خدابخشی اظهار کرد: در همین راستا ما از وزیر نفت خواستیم در رابطه با این موضوعات توضیح دهند و بگویند برنامه‌ ایشان چیست و چرا بورس انرژی را تاکنون فعال نکرده است؟ این موضوع الان مطرح می‌شود و رییس جمهور از آن به عنوان گشایش اقتصادی یاد می‌کند. سوال اصلی این است که این کار چرا تا حالا انجام نشده است؟

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: اینها سوالات و ابهاماتی است که ما از وزیر نفت خواسته‌ایم که با حضور در جلسه کمیسیون در رابطه با آن توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی