تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

امیری: ستاد ملی کرونا مخالف حضور رییس جمهور در مجلس بود

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه حضور رئیس جمهور در مجامع تابع نظر ستاد ملی کروناست، از مخالفت این ستاد با حضور روحانی در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در مجلس خبر داد.

کد خبر: ۶۸۴۷۱
۱۲:۴۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
امیری: ستاد ملی کرونا مخالف حضور رییس جمهور در مجلس بود
 
دیدارنیوز - حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به علت عدم حضور روحانی در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: رییس جمهوری اعلام امادگی کرده بودند که برای دفاع از مهندس خیابانی در مجلس حضوریابند، اما حضور ایشان در مجامع تابع تصویب ستاد ملی کرونا است و دفتر رییس‌جمهور استعلام کرده بودند و ستاد هم به دفتر رییس جمهور و به معاونت پارلمانی اعلام کرده بودند.حضور رییس جمهور در مجلس به صلاح نیست و نباید در مجلس حضور پیدا کنند و ایشان را برای حضور در مجلس منع کردند و ما این موضوع را به رییس مجلس و هییت رییسه اعلام کرده بودیم و اقای جهانگیری از طرف ایشان حضور پیدا کردند.

وی درباره عدم اعتماد مجلس به مدرس خیابانی اظهار کرد: مدت سرپرستی آقای مدس خیابانی از امروز منقضی شده و اقای رییس جمهور باید از مقام معطم رهبری برای اداره وزارتخانه با سرپرستی استجازه کنند و فکر می‌کنم‌ با استجازه از مقام معم رهبری این مشکل حل می‌شود.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی