تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نیمه نهایی جام حذفی؛ دربی آتشین در سکوت

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد و استقلال و پرسپولیس در یک شرایط ویژه به هم برخورد کردند.

کد خبر: ۶۸۳۷۴
۱۵:۵۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
نیمه نهایی جام حذفی؛ دربی آتشین در سکوت
 
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در فاصله کمتر از یک روز پس از بازی استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی، امروز قرعه کشی مرحله نیمه نهایی این جام برگزار شد و قرعه به دیدار دربی بزرگ تهران در این مرحله انجامید. به این ترتیب بازی بزرگ استقلال و پرسپولیس یکی از دو بازی نیمه نهایی خواهد بود و بازی دیگر نیز بین تراکتور و نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

با توجه به شرایط جدول و مسائلی که در ماه‌های اخیر بین این دو تیم اتفاق افتاده، به نظر می‌آید یک بازی حساس و پرهیجان در انتظار هواداران دو تیم باشد هر چند که این داربی جانانه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. البته این نخستین داربی بدون تماشاگر بین این دو تیم نیست. استقلال و پرسپولیس یک بار در سال ۱۳۷۳ و پس از بازی جنجالی و نیمه تمام در آزادی، در بندرعباس بدون حضور هواداران تهرانی خود، روبروی هم ایستادند و به نوعی در تبعید آن مسابقه را به پایان رساندند.

بازی دو تیم در شرایطی برگزار خواهد شد که مجادلات شدیدی در فضای مجازی بین هواداران دو تیم در ماه‌های اخیر به وجود آمده و به نظر می‌آید با این قرعه، جان تازه‌ای به کرکری‌های دو طرف ببخشد. قرار است بازی‌های مرحله نیمه نهایی در روز‌های چهارم و پنجم شهریور برگزار شود و طبیعتا در ورزشگاه آزادی این دیدار صورت خواهد گرفت.

افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این قرعه و دربی برابر استقلال گفت: «جام حذفی است و هر قرعه‌ای احتمالش است. ما تیم قهرمان هستیم و باید در جام حذفی با تمام قدرت بیاییم. همه تیم‌ها قابل احترام هستند. انشاالله حق به حقدار برسد و انشاالله اتفاقات چند وقت اخیر در این بازی نیفتد.» او درباره اینکه آیا تصور برگزاری این دیدار را می‌کرده گفت: «فرقی نمی‌کند و باید با تمام تیم‌های آماده بازی باشیم و امیدوارم حق به حق دار برسد!».

اما سعید رمضانی سرپرست آبی‌ها نیز بعد از انجام قرعه کشی حذفی و در پاسخ به پیروانی گفت: «آقای پیروانی مطلبی را درباره حواشی فرمودند که باید بگویم ما به طور کلی حواشی را دور انداختیم. هرگز دنبال حاشیه نیستیم. به حد کافی حق استقلال خورده شده و این بازی‌های رسانه‌ای هم قشنگ نیست که می‌گویند چند هفته است برای استقلال چنان می‌شود و چنان.

کیفیت فوتبالمان را اگر در چند هفته گذشته ببینید به این نتیجه می‌رسید که بهترین تیم ایران در حال حاضر استقلال است. این جوسازی‌های رسانه‌ای را هم از الان شروع نکنید. ما کیفیت فوتبالمان را در زمین نشان می‌دهیم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و روز دربی هم در زمین فوتبالمان را به همه ثابت می‌کنیم.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی