تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

حضور معاون دادستان کل کشور در یک کارخانه داروسازی

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی انتشار خبری در روز گذشته در یکی از رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی کارخانه «لابراتوار و داروسازی و بهداشتی شفا» با پانصد کارگر، صبح امروز معاون دادستان کل کشور در راستای سیاست قوه قضاییه در دوره تحول مبنی بر حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در کشور، در محل این کارخانه در کرج حضور یافت.

کد خبر: ۶۸۲۹۸
۲۰:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
حضور معاون دادستان کل کشور در یک کارخانه داروسازی
 
دیدارنیوز - به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سعید عمرانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه لابراتوار و داروسازی و بهداشتی شفا در جریان روند تولید و محصولات قرار گرفت و در نشستی  با مسئولان کارخانه مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

در جریان این نشست که تعدادی از معاونان دادگستری استان البرز هم حضور داشتند، مشکل قضایی این کارخانه مبنی بر صدور اجراییه و دستور توقیف کارخانه به دلیل بدهی کلان به یک شکایت یک شرکت بزرگ دولتی بررسی گردید.

در این بازدید مقرر شد که جلسه‌ای با حضور قضات دادگستری استان البرز و مدیریت کارخانه برای حل و فصل موضوع برگزار شود تا مسئولان کارخانه بتوانند بدهی خود را که طلب یک شرکت بزرگ دولتی است، به صورت اقساط پرداخت کنند و دغدغه تولید مرتفع شود.

معاون دادستان کل کشور در جریان این بازدید، معاون دادگستری البرز را مامور کرد که ظرف همین هفته نسبت به برگزاری جلسه و رفع مشکلات اقدام کند.

عمرانی در حاشیه این بازدید ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های صورت گرفته طی ۱۰ روز آینده مشکلات این کارخانه که تولیدات موثری در حوزه دارویی دارد، حل شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی