تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اطلاعات دقیق سید حسن نصرالله ازبندر حیفا/ وحشت تل آویو را دربرگرفت

یک رسانه عرب زبان به نگرانی رژیم صهیونیستی از سخنان اخیر دبیرکل حزب الله لبنان درباره بندر حیفا پرداخت.

کد خبر: ۶۸۱۹۷
۱۶:۴۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سایت شبکه المیادین در گزارشی با اشاره به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: از زمان انفجار بندر بیروت در ۴ آگوست جاری، اخبار زیادی از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای لبنان علیه حزب الله و دست داشتن این حزب در انفجار بیروت منتشر شد.
 
بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله به صورت قاطعانه تمام این اتهامات و ادعا‌ها را رد کرد و در یک جمله گفت: ممکن است ما از آنچه در بندر حیفا وجود دارد اطلاع داشته باشیم، اما در بندر بیروت نه.
 
این جمله کافی بود تا سوالات زیادی در خصوص اینکه چرا سید حسن نصرالله چنین مطلبی را مطرح کرد و واکنش صهیونیست‌ها به آنچه خواهد بود به وجود آید.
 
سید حسن نصرالله اعلام کرد که اطلاعات مقاومت لبنان از بندر حیفا که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ تاکنون آن را اشغال کرده و شریان حیاتی اصلی این رژیم به عنوان بزرگترین بندر فلسطین اشغالی به شمار می‌آید، کاملاً دقیق و کافی است.
 
پیام سید به صهیونیست‌ها رسید؛ این در حالی است که تل آویو فکر می‌کرد انفجار بیروت باعث کاهش قدرت سیاسی و رسانه‌ای حزب الله شده است. سید حسن نصرالله با این پیام خود اعلام کرد که حزب الله همچنان با قدرت در میدان است. حزب الله لبنان در نبرد خود با رژیم صهیونیستی به استفاده از اطلاعات دقیق از تأسیسات حساس این رژیم و به کار بردن تکنولوژی مانند هک گوشی‌های صهیونیست‌ها اهمیت زیادی می‌دهد.
 
این حزب به اطلاعات و تصاویر هوایی مهمی از اهداف مد نظر خود در اراضی اشغالی دست یافته است. اهمیت بندر حیفا که در دوره قیمومیت انگلیس در سال ۱۹۲۹ بنا شد تنها تجاری نیست بلکه صنعتی نیز می‌باشد. محموله‌های حاوی آمونیاک در این بندر در نزدیکی کارخانه‌های پتروشیمی وجود دارد.
 
سید حسن نصرالله در سخنرانی‌های قبلی خود به این مسأله اشاره کرد و صهیونیست‌ها در سال ۲۰۱۹ اقدام به خالی کردن برخی از این محموله‌ها کردند، اما خطر همچنان وجود دارد به طوری که گفته می‌شود ۱۵۰۰ منبع خطر در بندر حیفا در کنار ۸۰۰ ماده خطرناک در این بندر وجود دارد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی