تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین خبرها از پرونده سها رضا‌نژاد در گفتگوی دیدار با وکیل پرونده: پیکر پیدا شده، تازه نیست

کد خبر: ۶۸۰۵۹
۲۰:۰۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرویس اجتماعی: بعد از روز‌های تلخ و دردناک برای خانواده سها رضانژاد امروز ۱۷ مرداد خبری مبنی بر پیدا شدن جسدی در آن منطقه در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخید. بعد از ۲۸ روز پیکر فردی پیدا شده است که از شواهد این گونه بر می‌آید که متعلق به سها رضانژاد دختر گردشگری باشد که در ارتفاعات کردکوی و منطقه جهان نما گم شده بود.  

دیدارنیوز به سراغ کاوه راد وکیل این پرونده رفته و جزئیات بیشتری را درباره این خبر جویا شده است.

کاوه راد در گفت و گو با خبرنگار دیدارنیوز به صراحت اعلام کرد که پیکری که پیدا شده اصلا قابل شناسایی نیست و فقط از روی لباس‌هایی که اطلاعات آن به نیروی انتظامی داده شده می توان گفت که به احتمال قریب به یقین پیکری که پیدا شده است متعلق به سها است.

او درباره تست DNA می گوید: «امشب پیکر به پزشکی قانونی استان گلستان تحویل داده خواهد شد و فردا کارهای مربوط به تست DNA و مسائلی از این دست انجام خواهد شد. اگر پیکر قابل شناسایی نباشد کارهای مربوط به تست انجام خواهد گرفت».

شایعاتی در شبکه های اجتماعی مبنی بر این که پیکر پیدا شده سالم است و احتمالا مرگ به تازگی رخ داده مطرح شده است. کاوه راد وکیل این پرونده در این باره می گوید: «پیکر قابلیت شناسایی ندارد و اصلا جدید نیست».

وکیل پرونده سها رضانژاد درباره طولانی شدن جست و جوها و تلاش برای پیدا کردن سها نیز می گوید: «جهان نما از لحاظ جغرافیایی بسیار منطقه پیچیده ای است و اگر بنا باشد همه منطقه را بگردند نیاز به یک توان جدی دارد. نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی از تمام توان خود استفاده کردند و در این مدت پرتلاش بودند و ما از نیروهای هلال احمر کم کاری ندیدیم. اما منطقه ای که پیکر در آن پیدا شده منطقه بسیار صعب العبور و دشواری است و ما فکر می کنیم هیچ کم کاری صورت نگرفته است. منطقه هم بسیار وسیع است و هم دره های عمیقی دارد. در کنار آن جنگل های انبوهی آنجا هم وجود دارد که شرایط را بسیار پیچیده می کند. ولی امروز بعد از 28 روز پیکر پیدا شده و باید بررسی های لازم توسط پزشکی قانونی صورت بگیرد تا زمان مرگ و علت آن مشخص شود».

راد درباره شایعاتی که مطرح می شود نیز توصیه ای به افکار عمومی داشت: «اخبار رسمی و قطعی مربوط به این پرونده را من به عنوان وکیل این پرونده بعد از اینکه صحت آن برای خودم تایید شود منتشر خواهم کرد. به شایعات اصلا توجه نکنند چون طبیعی است که افکار عمومی نسبت به این پرونده حساس شده باشند و به همین علت شایعاتی ساخته شود. مرجع رسمی اطلاع رسانی درباره این پرونده هلال احمر و دادستانی استان گلستان است. بنده هم هر خبری که صحت آن تایید شود در صفحات شخصی ام در اینستاگرام و توئیتر اعلام می کنم». 

 

بیشتر بخوانید: سرنوشت نامعلوم سُها رضا نژاد؛ دختر گردشگر کجاست؟

 

بر اساس گفته های کاوه راد وکیل این پرونده پیکر پیدا شده امشب به پزشکی قانونی استان گلستان منتقل خواهد شد و مراحل بعدی تحقیقات بعد از انتقال آغاز خواهد شد و هر خبری که موثق باشد و مورد تایید پزشکی قانونی و نهادهای انتظامی باشد برای اطلاع افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی