تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت نفت برنت به بالای ۴۵ دلار رسید

قیمت شاخص نفت خام برنت امروز (چهارشنبه، ۱۵ مردادماه) با یک دلار و ۱۳ سنت افزایش به ۴۵ دلار و ۴۹ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با یک دلار و ۶ سنت سنت افزایش به ۴۲ دلار و ۷۸ سنت رسید.

کد خبر: ۶۷۸۸۷
۱۶:۵۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

قیمت نفت برنت به بالای ۴۵ دلار رسید

 

دیدارنیوز - به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز سه‌شنبه (۱۴ مردادماه) ۴۴ دلار ۴۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۴۱ دلار و ۷۰ سنت بود.

 

قیمت نفت بر خلاف ساعات اولیه معاملات امروز و پس از آنکه داده‌ها حکایت از افت قابل توجه در سطح ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا دارد، به سمت افزایش گام برداشت، این در حالی است که نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا که به کاهش تقاضا می‌انجامد سبب شد این افزایش قیمت محدود باشد.

 

بیورنار تونهاگن، رئیس بخش پژوهش بازار نفت در مؤسسه ریستاد انرژی در این باره گفت: روند صعودی امروز با اخبار ذخیره‌سازی نفت ایالات متحده قابل توجیه است، اما معتقدیم مردم باید در روز‌های آینده دوباره در منازل خود پناه گیرند، زیرا ویروس کرونا دوباره مرکز صحنه را به خود اختصاص خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی