تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گزارش تصویری: مازندران در وضعیت قرمز ممتد

مازندران حدود ۶ هفته متوالی در وضعیت قرمز به سر می‌برد.

کد خبر: ۶۷۸۲۰
۱۰:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

مازندران حدود ۶ هفته متوالی در وضعیت قرمز به سر می‌برد. در حال حاضر در این استان، ۱۸۵۴ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و علوم پزشکی بابل بستری هستند که متاسفانه هر روز بر شمار این افراد افزوده می‌شود و شاهد روند صعودی شمار مبتلایان به این ویروس در استان هستیم. دکتر سید فرزاد جلال، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، علت وضعیت قرمز مازندران را تغییر رفتار و ماهیت ویروس کووید ۱۹ می‌داند. موضوعی که قدرت سرایت ویروس را ۱۰ برابر نسبت به گذشته افزایش داده است و باعث شده افراد بیشتری در سنین پایین به این ویروس مبتلا شوند. اگرچه هنوز آمار تلفات ناشی از این ویروس برای این افراد بسیار کمتر از کهنسالان است. کارشناسان علت خیز دوباره ویروس کووید ۱۹ در شهرهای ایران را رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، عدم استفاده از ماسک، نشستن دست‌ها، رعایت نکردن فاصله اجتماعی حداقل یک و نیم متر و انجام مسافرت‌های مختلف در شهرها می‌دانند و مازندران هم که یکی از مقصدهای مسافران در ایران است، می‌تواند به افزایش روند ابتلا بیانجامد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی