تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کودکان تهران صاحب سینمای تخصصی می‌شوند

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: نخسین سینمای تخصصی کودک تهران در راستای توسعه فضا‌های فرهنگی و هنری در محلات احداث و آماده بهره برداری شد.

کد خبر: ۶۷۷۳۸
۱۹:۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ «رسول کشت پور» گفت: با توجه به نقش مهم کودکان به عنوان نسل آینده ساز، برنامه‌ریزی مناسب برای کودکان، سرمایه گذاری برای رشد و بالندگی جامعه است.
 
وی بابیان اینکه سینما کودک یکی از مهمترین، سودآورترین و پرمخاطب‌ترین بخش‌های سینما در جهان است افزود: برهمین اساس نخسین سینمای تخصصی کودک در پایتخت به عنوان یکی از اقدامات منطقه در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی محلات احداث شد.
 
به گفته کشت پور، سینمای تخصصی کودک در فضایی به مساحت ۲۵۰ مترمربع با ۱۱۰ صندلی در سرای محله بهرود واقع در منطقه ۲ تهران احداث شده است.
 
شهردار منطقه ۲ گفت: این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب‌تر کودکان از فیلم‌ها طراحی شده و از همه قابلیت سینمایی برخوردار است و کودکان همراه با خانواده می‌توانند از این سینما استفاده کنند.
 
منطقه ۲ در شمال غرب تهران واقع شده است؛ این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محدود است؛ منطقه ۲ شامل محله‌های پونک، آریاشهر، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی