تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرلشکر سلامی: انتقام خون سردار سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است

فرمانده کل سپاه گفت: مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و مقاومت همچنان در مسیر نورانی که او افتتاح کرد، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و انتقام خون او به آرمان تبدیل شده است.

کد خبر: ۶۷۷۳۶
۱۸:۴۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: یک تصور اشتباهی که دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد و یا متوقف می‌شود؛ همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال گذشته نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.
 
وی افزود: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش‌ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود و امروز هم مشاهده می‌کنیم که مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و مقاومت همچنان در مسیر نورانی که او افتتاح کرد، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.
 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما با آرمان حرکت می‌کنیم و نه تنها انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیمود، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد.
 
سرلشکر سلامی گفت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و پیش می‌رویم تا انتها و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی