تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شریعتمداری: اقشار آسیب‌پذیر از سود صندوق‌های بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بهره‌مندی دهک‌های پایین جامعه از سود حاصل از سپرده‌گذاری مردم در صندوق‌های بیمه‌ای در قالب کارت اعتباری خبر داد.

کد خبر: ۶۷۷۳۴
۱۸:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش خانه ملت، «محمد شریعتمداری» روز سه‌شنبه اظهارداشت: به دنبال ایجاد شرایط مطلوبی هستیم که از اعتبارات مردم در صندوق‌ها، قدرت خرید اقشار آسیب‌پذیر را از طریق صدور کارت اعتباری و کارت خرید از طریق شبکه بانکی افزایش دهیم. تیمی برای بررسی ابعاد این موضوع تشکیل شده و در حال حاضر از طریق بانک مرکزی در حال پیگیری هستیم، امیدواریم در اولین فرصت ممکن این کار را عملیاتی و قدرت خرید دهک‌های پایین جامعه را افزایش دهیم.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اجرای طرح مذکور قدرت خرید طبقه قابل ملاحظه‌ای از جامعه را که به نحوی با صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط دارند را افزایش می‌دهد. این یکی طرح از موضوعاتی است که به دنبال اجرایی‌سازی آن در ماه‌های آینده هستیم که در صورت تحقق، گام بسیار بزرگ و خبر خوشی برای طبقه‌های پایین جامعه خواهد بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی