تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مراسم‌های ماه محرم در چارچوب دستورات ستاد مقابله با کرونا باید برگزار شود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که برگزاری هر گونه مراسم عزاداری در ماه محرم باید در چارچوب دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

کد خبر: ۶۷۳۲۶
۱۵:۳۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
مراسم‌های ماه محرم در چارچوب دستورات ستاد مقابله با کرونا باید برگزار شود
 
دیدارنیوز - محمد صالح جوکار با اشاره به نحوه برگزاری مراسم‌های عزاداری در ماه محرم بیان کرد: در آستانه ماه محرم و در روز عید قربان مقام معظم رهبری در گفت وگوی زنده تلویزیونی مطالب و نکات راهبردی را به همه ما مطرح کردند از جمله بحث برگزاری مراسم‌های عزاداری در ماه محرم بود و ایشان تاکید داشتند که تمام مراسمات باید در چارچوب پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا  برگزار شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری هم به عنوان مرجع تقلید و هم به فردی که در راس حکومت اسلامی قرار دارد تاکید داشتند که شخصا دستور العمل‌های ستاد مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند.  همانطور که ایشان تاکید داشتند هر گونه مراسم عزاداری در ماه محرم باید با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  اگر هر یک از افراد برخلاف دستور العمل‌های ستاد کرونا قصد برگزاری مراسم عزاداری داشته باشند به نفع مردم و کشور نیست و لذا منطق حکم می‌کند تا در تمام شهرها از دستورات ستاد تبعیت شود. مداحان و هیات داران نقش مهمی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند.

جوکار در ادامه تاکید کرد: از نظر بنده بهتر است هزینه مراسم‌ها نیز جهت کمک به مستمندان هزینه شود. یقینا به این شکل هم خداوند و هم امام حسین (ع)  خشنودتر خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به انتشار مطالبی در خصوص عدم برگزاری هیات‌ها در شهر یزد در ماه محرم بیان کرد: تاکنون نیز تمام مراسم‌های مذهبی در شهر به صورت مجازی برگزار می‌شد و مردم نیز به صورت مجازی در مراسم‌ها شرکت می‌کردند. از این پس نیز همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند در ماه محرم هر گونه مراسمی در چارچوب دستورات ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی