تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

استقلال- سپاهان؛ حساس و حیثیتی، چه با ژنرال چه بی ژنرال

هفته بیست و هفتم لیگ برتر امشب با حساس‌ترین دیدار لیگ ایران پس از سرگیری این مسابقات پیگیری می‌شود؛ استقلال- سپاهان. دیداری مهم که می‌تواند تکلیف نایب قهرمان این فصل را تا حدودی مشخص کند.

کد خبر: ۶۷۲۵۱
۱۰:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
استقلال- سپاهان؛ حساس و حیثیتی، چه با ژنرال چه بی ژنرال

دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: دیدار‌های هفته بیست و ششم با قهرمانی پرسپولیس و ۴۵ امتیازی شدن سه تیم استقلال، سپاهان و تراکتور به پایان رسید و حالا رقابت برای کسب سهمیه در بالای جدول کاملا فشرده است. استقلال و سپاهان می‌دانند که برای رسیدن به هدف‌شان باید در چهار بازی باقیمانده به خوبی امتیاز جمع کنند. دیدار استقلال و سپاهان و تقابل امیر قلعه‌نویی با فرهاد مجیدی حساسیت بسیار زیادی دارد، حالا وضعیت جدول این حساسیت را مضاعف هم کرده است. تیم بازنده این دوئل شش امتیازی جایگاه خود را به خطر می‌اندازد و تیم برنده با قرار گرفتن در رده دوم به کار خود در این هفته پایان می‌دهد. نتایج بازی‌های دیروز ارزش برد در این بازی را بیشتر هم کرد، شهرخودرو و تراکتور موفق به پیروزی نشدند و برنده دوئل استقلال- سپاهان گام بلندی در راه تثبت جایگاه خود برمی‌دارد.

بازی رفت دو تیم هم دیدار بسیار جذابی درآمد. دیداری پرحاشیه و پرگل که با گل ثانیه‌های پایانی امید نورافکن دو- دو شد تا جدال امیر قلعه‌نویی و آندره استراماچونی برنده نداشته باشد. استقلال در آن روز‌ها با "استرا" در اوج بود و به قهرمانی فکر می‌کرد و حالا باید برای نایب قهرمانی تلاش کند.

هر دو تیم در بازی قبلی خود برنده شدند تا به روز‌های سخت خود پایان بدهند و با آرامش پای به این بازی بزرگ بگذارند. استقلال در دیدار معوقه خود مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید، سپاهان هم پس از چند هفته ناکامی صنعت نفت آبادان را شکست داد.

نکته مبهم بازی امشب وضعیت امیر قلعه‌نویی است. سرمربی سپاهان هفته گذشته به دلیل فشار عصبی چند روزی در بیمارستان بستری شد. گفته شده قلعه‌نویی در بازی امشب غایب است مگر اینکه یک سوپرایز دقیقه نودی در کار باشد.

حساسیت تقابل مجیدی و قلعه‌نویی حتی اگر "ژنرال" حضور فیزیکی نداشته باشد بر کسی پوشیده نیست و قطعا هیچکدام نمی‌خواهند بازنده این تقابل حیثیتی باشند. جالب اینکه این دو تیم ۱۰ روز دیگر یک نبرد مرگ و زندگی دیگر هم در همین ورزشگاه دارند؛ دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی.

مطمئنا حضور تماشاگران این بازی را بسیار جذاب می‌کرد، با این حال وضعیت جدول آنقدر پیچیده است که نبرد استقلال و سپاهان بدون حضور قطعی هواداران و غیبت احتمالی قلعه‌نویی هم شبی هیجان انگیز را رقم بزند. استقلال برای رسیدن به سهمیه آسیا مربیان استقلالی را پیش رو دارد؛ امشب امیر قلعه‌نویی و در ادامه سهراب بختیاری‌زاده و مهدی پاشازاده. آبی‌ها در این فصل کارنامه خوبی از تقابل با استقلالی‌های سابق نداشتند و در هفت بازی برابر مربیان استقلالی به چهار تساوی و سه باخت رسیدند. آخرین تقابل از این جنس، بازی استقلال با نساجی و محمود فکری بود که مساوی شد.

 
پرسپولیس و انگیزه رکوردشکنی
امشب سه دیدار دیگر هم برگزار می‌شود. پرسپولیس پس از مسجل کردن قهرمانی‌اش در هفته قبل، میهمان نساجی است. این دو تیم را باید تیم‌های فوق‌العاده هفته‌های اخیر دانست. نساجی با محمود فکری عالی نتیجه گرفته است. این تیم چند روز پیش در دیدار معوقه خود درحالیکه دو- صفر از فولاد عقب بود، سه بر دو برنده شد و حالا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف قهرمان لیگ می‌رود. پرسپولیس حالا فقط برای ثبت چند رکورد انگیزه دارد. آن‌ها می‌خواهند رکورد امتیاز در لیگ را بشکنند. دو تیم مشکلاتی هم دارند؛ علاوه بر چند بازیکن غایب، فکری باید به فکر خستگی بازیکنان باشد و گل‌محمدی باید به بی‌انگیزه شدن بازیکنان فکر کند.

 
آخرین فرصت در بوشهر
امشب دو دیدار حساس هم برای تیم‌های انتهای جدول برگزار می‌شود. گل گهر پس از دو برد روحیه بخش به مصاف فولاد خواهد رفت. فولاد برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و نتیجه این بازی برای هر دو تیم حیاتی است. با توجه به توقف دیشب تراکتور و شهرخودرو، حالا فولاد می‌داند برد مقابل گل گهر به چه میزان این تیم را به سهمیه آسیا نزدیک می‌کند. در دربی استان بوشهر هم پارس جنوبی جم میزبان شاهین بوشهر است. شاهین برای بقا کار بسیار سختی دارد و حتما باید این بازی را ببرد. پارس هم در منطقه خطر است.

در انتهای جدول پس از برد دیشب سایپا رقابت فشرده‌تر هم شد. شاهین در انتهاست و نامزد اصلی سقوط محسوب می‌شود. پیکان، گل‌گهر، پارس جنوبی، ذوب‌آهن، ماشین‌سازی و سایپا هم کاملا خطر را احساس می‌کنند.   پارس جنوبی و گل گهر اگر امشب برنده شوند گام بلندی در در مسیر بقا برداشته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی