تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۷۲۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول آخرین تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۵ میلیون و ۳۷۹ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۲ هزار مبتلا به مجموع ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید.

کد خبر: ۶۶۵۱۸
۱۱:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۷۹۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۳۰ هزار و ۳۱۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 
از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۸۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.
 
کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۲ هزار و ۳۰۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۸۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۴۶ هزار و ۱۸۳ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.
 
کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۶۵ هزار و ۳۳۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۷۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۲ هزار و ۸۹۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.
 
کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴۵ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۸۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۹ هزار و ۸۹۰ هندی جان خود را از دست داده‌اند.
 
کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و شیلی نیز به‌ترتیب با ۷۸۹ هزار و ۱۹۰، ۳۹۴ هزار و ۹۴۸، ۳۶۶ هزار و ۵۵۰، ۳۶۲ هزار و ۲۷۴ و ۳۳۶ هزار و ۴۰۲ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.
 
همچنین کشور‌های اسپانیا با ۳۱۴ هزار و ۶۳۱ و انگلیس با ۲۹۶ هزار و ۳۷۷ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.
 
از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۹۴۲ هزار و ۶۳۷، یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۱۳۸ و ۷۸۴ هزار و ۲۶۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
 
جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۷۲۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول آخرین تغییرات
منبع: الف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی