تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

استاندار خوزستان: برگزاری مراسم اربعین به وضعیت کرونا در ایران و عراق بستگی دارد

استاندار خوزستان با اشاره به انجام اقدامات جهت آمادگی برگزاری اربعین حسینی(ع)، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد ملی اربعین حسینی(ع) تصمیمات لازم برای برگزاری این مراسم را اتخاذ می‌کنند.

کد خبر: ۶۶۲۴۸
۲۰:۱۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۹
استاندار خوزستان: برگزاری مراسم اربعین به وضعیت کرونا در ایران و عراق بستگی دارد
 
دیدارنیوز - غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) که امروز (۳۰ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد که جلسات کمیته‌های این ستاد به طور مستمر تشکیل شود و آمادگی لازم برای برگزاری اربعین را فراهم کنند.

وی افزود: آنچه به ما ابلاغ شده، این است که تمهیدات لازم را برای برگزاری اربعین حسینی(ع) و استقبال از زائران فراهم کنیم.

شریعتی با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس، بیان کرد: اقدامات مورد نیاز باید انجام شود تا در صورتی که شرایط مهیا بود و تصمیم ستاد ملی بر این بود که مراسم اربعین حسینی برگزار شود، آمادگی لازم را داشته باشیم. اگر تصمیم دیگری اتخاذ شد نیز ما آمادگی لازم را ایجاد کرده‌ایم.

استاندار خوزستان گفت: مسیرهای زائران اربعین حسینی، مسیرهای صادراتی خوزستان هستند و این اقدامات تنها برای ایام اربعین حسینی(ع) نیست؛ در نتیجه، کارها به ویژه در حوزه زیرساختی باید مداوم انجام شود. امیدوایم کار با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: برگزاری این مراسم به وضعیت بیماری در ایران و عراق بستگی دارد و در نهایت، ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد ملی اربعین حسینی(ع) تصمیمات لازم  برای برگزاری این مراسم را اتخاذ می‌کنند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی