تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش مولاوردی به اتهام تشویق به فحشا

«شهیندخت مولاوردی»، معاون پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در واکنش به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس درباره‌ی صدور کیفرخواست علیه او [لینک] نوشت: چه کسی پاسخگوی تعارض ها و تناقض هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می شود؟، کدام را باور کنند؟!

کد خبر: ۶۵۶۳۲
۲۳:۵۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
واکنش مولاوردی به اتهام تشویق به فحشا
 
دیدارنیوز - خانم مولاوردی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: ‏چه کسی باور می کند تصویر گرافیکی محذوف در پست کانال تلگرامیم که به مناسبت روز جهانی خانواده کار شده بود و فقط ۶نفر بازدیدکننده داشت، مصداق«تشویق به فساد و فحشا» شناخته شود؟ به همین سادگی!

‏چه کسی پاسخگوی تعارض ها و تناقض هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می شود؟، کدام را باور کنند؟!

‏پناه بر خدا از چشمی که سوزن را در انبار کاه می بیند وسحرگاهان یک تصویر محذوف را با شش بازدیدکننده شکار می کند و بر آن اتهام تشویق به فساد و فحشا بار می کند،اما در روز روشن بر گم شدن اشتران با بارها دم فرو می بندد! آیا اشاعه دهندگان آن و خموشان این، مصداق بارز این اتهام نیستند؟

‏بر سربازان جنگ نرم که در حال مشق هستند حرجی نیست، اما بر ضابطین و کارشناسان! واجب است قبل از دیکته کردن احکام کیفری، دوره ای آموزشی به زبان ساده را طی کنند تا فرق بین«متهم با مجرم و محکوم» و «کیفرخواست و رای» را متوجه شده و با اصول حقوقی،از جمله«اعتبار امر مختومه کیفری»آشنا شوند.

شهیندخت مولاوردی هم‌چنین کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای رییسی، از ما گذشت؛ نگذارید این شیوه های غلط به رویه و قاعده تبدیل شود!

امروز بشدت درگیرودار پیدا کردن داروی مادرم بودم که بواسطه تحریمها مدتی است نایاب شده و ناگهان با پیام ها و‌ تماس های مکرر خبرنگاران متوجه شدم رسانه هایی خاص پایکوبان و شادان خبر از صدور کیفرخواستی توسط دادسرای فرهنگ و رسانه داده اند، بدون آنکه قبلا کیفرخواست به متهم ابلاغ شده باشد!

به عنوان یک حقوق خوان متعجب و متاسفم از این‌ شیوه های غلطی که می رود تا به رویه و قاعده تبدیل شود!

کجای دنیا با متهم چنین می کنند؟ و کجای قانون اساسی و قوانین آیین دادرسی کیفری و مدنی ما چنین اجازه ای را می دهند که کانال های زرد و اقماری وابسته و‌ منتسب به یک نهاد نظامی قبل از متهم به محتویات پرونده هایی که ساخته و پرداخته شده و سپس به مفاد کیفرخواست دسترسی داشته و اقدام به خبرسازی و نشر آن کنند؟!

آقای رییسی! در اثنای بازپرسی ها در دادسرای فرهنگ و رسانه به شما پیام دادم که آیا در جریانید در این ‌دادسرا چه می گذرد و ر‌ویه های سابق کماکان ادامه حیات می دهد؟!و هنوز جولانگاه چه کسانی است؟!

اما دریغ و درد! آنچه البته به جایی نرسد فریاد است…

مولاوردی دستیار سابق رئیس جمهور در امور شهروندی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خبر صدور کیفرخواست برای خود اظهار کرد: هنوز هیچ کیفرخواستی به من ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: کانال‌های مختلفی درباره صدور کیفرخواست برای من خبر داده‌اند که من خودم هم این موضوع را از طریق کانال‌ها متوجه شدم، اما هنوز هیچ کیفرخواستی به من و وکیلم ابلاغ نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی