تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
کد خبر: ۶۵۶۲

گزارش تصویری: "همه ما مقصریم"

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
بخش بزرگتر این بحران انتقال این جملات و منطق معیوب آن به نسل‌های بعدی است. نسلی که به‌جای مدارا در مقابل بحران آب مجبور است با آن بجنگد.
  آنچه که مسلم است باید اصلاحات عمده‌ای در خصوص فرهنگ مصرف آب اتفاق بیوفتد. اما همه ما در حال دامن زدن به بحرانی هستیم که نهایتا دامن همه مان را خواهد گرفت.
"‌مردم‌" با مقصر دانستن حاکمیت و "حاکمیت"، بی توجهی مردم را، در شکل گیری بحران آب عامل اصلی می‌داند. اما این ساده‌ترین و خطرناک‌ترین روش برای فرار از بار مسئولیتی‌است که بر دوش تک تک ماست.
اکنون در حالی به روز میانی تابستان رسیده‌ایم که مسیر منتهی به بحران آب مدت هاست که از میانه راه گذشته و به انتهای خط نزدیک می‌شود. این بحران ، بحران همه ما است و راه حل آن در دست یکایک ما. مادامی‌ که هرکدام از ما اشتباهمان را نپذیریم و نخواهیم که در جهت اصلاح رفتارمان تلاش کنیم هیچ قدرت و نهاد و قانونی نمی‌تواند اتفاق مثبتی را برای‌ ما به ارمغان بیاورد و مادامی که ما دل‌خوش به عمل دیگران و منتظر قوانین و عوامل بیرونی برای برون رفت از این بحران باشیم؛ زمان بیشتری را از دست خواهیم داد. مانند تمام سال های از دست رفته... .
 
 
 
عکس: سارا سیدآبادی و فاطمه روحانی

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: