تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب

وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب، نوشت: تا خدا هست و دعای شما، هراسی از هجمه بیماری نداریم.

کد خبر: ۶۵۵۱۹
۲۰:۴۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب
 
دیدارنیوز - متن نامه سعید نمکی وزیر بهداشت به شرح زیر است:

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
سلام علیکم؛

به استحضار می‌رسد، فراز اول فرمایشات حکیمانه امروزتان که همچون پیش، مایه وفاق و همگرائی ملی بود، پس از چند هفته تلاش شبانه روزی و نفس گیرمان در مدیریت بیماری کرونا بخصوص در استان‌های مرزی و پرمشکل کشور که به لطف پروردگار به مهار نسبی آن نیز انجامید، بارانی لطیف بود بر تن‌های رنجور و دل‌های داغدیده مان، اما آهنگ محزون صدایتان در فراز دوم که غمگینانه از افتادن آتش دوباره بیماری بر نیستان وجود هموطنانمان گفتید و سوز دل مهربانتان را از داغ فقدان عزیزانمان بر زبان جاری فرمودید وجودم را گداخت و نگاشتن سوز دل را تنها راه علاج این رنج جان گداز یافتم.

اگر در دوره اول بیماری سربازان حضرتعالی بعنوان مدافعین سلامت در کنار دیگر عزیزان دستآوردی شگرف در اوج تحریم و تنگدستی نثار ملت شریف ایران کردند، علاوه بر همه جانفشانی ها، همدلی ها و هم افزائی های مردم و کارگزاران نظام، حمایت های بزرگ منشانه رهبری مهربان و فرزانه بود که یقین دارم در تاریخ این سرزمین بعنوان برگ زرین بی بدیل، جاودانه به یادگار خواهد ماند.

اینجانب بعنوان سربازی کوچک که از روزهای قبل از ورود بیماری به کشور خدمتگزار بوده ام و یاد هر روزش را در دفتر خاطراتم می نگارم، گرانبهاترین اوراق این نگارش را سرشار از ردپای کلام، عمل و محبت حضرتعالی می بینم و امروز که پس از آنهمه بردباری و حمایت، بجای شادمانی و رضایت، اندوه در آهنگ صدایتان می شنوم، برایم بسیار، بسیار غم انگیزست.

قبل از این موج جدید بلاخیز پیش بینی ایام را بدلیل غفلت های ساده انگارانه به محضرتان تقدیم کرده بودم، دلم نمی خواست آنچه می دیدم، تحقق یابد. دلم می خواست در عالم پیش بینی و رویا بماند، همچون انسانی که خوابی تلخ می بیند و در عالم بیداری خوشحال می شود که خواب بود ولی متأسفانه به حقیقت پیوست. اما بگویم عزیز دل، هنوز دیر نشده است، تا خدا هست که یاریمان کند، شما هستید که نصیحت و دعایمان کنید، مردمی هستند که حرفهایمان را بشنوند و همراهیمان کنند، قوای سه گانه ای هستند که دست در دست هم حمایتمان کنند، نیروهای مسلح، سازمانهای مردم نهاد و خیّرینی هستند که دستمان را بگیرند، جوانان و دانشگاهیان فرهیخته ای هستند که در راه پیشگیری و درمان، معجزه خلق کنند.

مدافعین عاشق سلامتی هستند که مهر بورزند و خسته نشوند، مادران و پدران شهدائی هستند که دعای نیمه شبانشان عطر دل انگیز کاروانمان باشد، هراسی از هجمه بیماری نداریم و یقین داریم که مهارش می کنیم و بی تردید دوباره بر می گردیم به روزهائی که مردم عزیز کشورمان با سلامتی و شادمانی در کنار هم زندگی کنند و دیری نخواهد پائید تا بر چهره نازنین فرمانده مهربانمان لبخند رضایتمندی بنشانیم. انشاالله.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
مجتبی محبی
|
United States
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
1
0
با سلام بحضور شما وزیر عزیز و رهبر عزیزتر از جان، چقدر زیباست کلام شما و چه خوب به دل می نشیند، چرا که از دل بر ماید. دلی مومن و صاف با تعهد به انسان و قادر مطلق. کلام شما در این زمان زنگ و ندای تاریخ را در ذهنم زنده کرد. زمانی که امثال امیر کبیرها در غفلت جامعه تنها و بی پناه قربانی شدند. امروز هم جامعه زیاد فرق نکرده هنوز راهی برای انتخاب انسانهای برازنده و سالم پیدا نکردهایم و نا سالمان در حال سوع استفاده. نامه شما در روزنامهای درج شد که محاکمه طبری هم درج شده.
ولی ای وزیر عزیز مستحکم باشید خداوند مننان قاضی نهایست، تلاش شما زیبا و ارجمند است. از دور سر تعظیم در مقابل شما، رهبر عزیزمان و تمام مردم در رنج جهان فرود می اورم.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی