تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محسن هاشمی: پس از کنترل موج اول کرونا، غافلگیر شدیم

محسن هاشمی گفت: یکی دیگر از موارد جای تامل افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت است که این موجب نگرانی افکار عمومی شده است و ما اگر بخواهیم بدون فاصله گذاری اجتماعی عمل کنیم نباید انتظار داشته باشیم مشکلات در این بخش حل شود.

کد خبر: ۶۵۴۹۱
۱۴:۴۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
محسن هاشمی: پس از کنترل موج اول کرونا، غافلگیر شدیم
 
دیدارنیوز - هاشمی درباره ابطال انتخابات شورایاری‌ها و شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۲۲ تیرماه برگزار شد کفت: همانگونه در هفته گذشته هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای خود را در مورد ابطال انتخابات شورایاری‌ها اعلام کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: اگرچه پیش‌تر انتخابات شورایاری‌ها برگزار شده بود، اما در دور چهارم این انتخابات و در ادامه در دور پنجم، برگزاری آن را نیازمند تصویب قانون اعلام شد که با مصوبه هیات وزیران و پیگیری‌ها انجام شده از سوی مدیریت شهری در نهایت انتخابات آن انجام شد و حالا پس از یک سال گذشت از فعالیت آن، این انتخابات با رای دیوان عدالت اداری ابطال شد.

هاشمی ادامه داد: این موضوع جای نگرانی ندارد، زیرا با پیگیری‌های انجام شده از سوی شورای عالی استان‌ها با مدیریت الویری موضوع انتخابات شورایاری‌ها در اصلاحیه قانون شوراها آمده و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
اوبیان کرد: خوشبختانه مسئولان مجلس یازدهم از مدیران سابق شهری هستند و تا انتخابات ۱۴۰۲ با فرآیند قانونی که در مجلس انجام می‌شود می‌توان شورایاری‌ها با قدرت بیشتری برای کلانشهر با جمعیت بالای ۲۵۰ نفر شکل بگیرند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نباید این گونه قلمداد کرد که با ابطال انتخابات شورایاری‌ها شکستی رخ داده است و از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم همکاری‌های لازم را با مدیریت شهری برای تصویب قانون داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: یکی دیگر از موارد جای تامل افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت است که این موجب نگرانی افکار عمومی شده است و ما اگر بخواهیم بدون فاصله گذاری اجتماعی عمل کنیم نباید انتظار داشته باشیم مشکلات در این بخش حل شود.

اوبیان کرد: متاسفانه پس از پیروزی در کنترل کرونا در موج اول آن فریب خوردیم و دچار خود غافلگیری شدیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی