تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ترامپ خواستار زندانی شدن نویسنده "پرونده استیل"

رئیس جمهور آمریکا خواستار آن شد که "کریستوفر استیل"، نویسنده گزارش نه چندان معروف "پرونده استیل" در سال ۲۰۱۶، به آمریکا فرستاده شده و زندانی شود.

کد خبر: ۶۵۴۳۸
۱۰:۱۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

ترامپ خواستار زندانی شدن نویسنده

دیدارنیوز ـ به نقل از هیل، دونالد ترامپ در توییتی نوشت: این مرد باید مسترد، محاکمه و به زندان انداخته شود؛ یک دروغگوی مریض که از هیلاری حقه‌باز و "دی‌ان‌سی" (کمیته ملی دموکرات‌ها) مزد می‌گیرد.
 
این توییت‌های ترامپ، چند روز پس از آن نوشته می‌شود که یک قاضی در لندن، جایی که استیل زندگی می‌کند، به شرکت اطلاعاتی استیل دستور داد بابت برخی مطالب نادرست در گزارش ۲۰۱۶ خود، حدود ۲۳ هزار دلار به دو بانک‌دار روسی غرامت بپردازد. در پرونده استیل، این ادعای به‌خصوص مطرح شده بود که دو میلیاردر به نام‌های "پتر اون" و "میخاییل فریدمن"، مبالغ بالایی پول غیرقانونی به ولادیمیر پوتین- زمانی که تصدی سمت معاون شهردار در سن پترزبورگ را بر عهده داشت- پرداخته‌اند.
 
استیل که پرونده او از سوی رقبای سیاسی ترامپ منتشر شد، مجموعه‌ای از ادعا‌های جنجالی، اما غیرقابل اثبات را منتشر کرد؛ به ویژه این ادعا که پوتین در انتخابات ۲۰۱۶ بر سر مصالحی با ترامپ به توافق رسیده است.
 
برخی مقامات گفته‌اند او ممکن است گول برخی اطلاعات نادرست روسی را خورده باشد، گرچه استیل از صحت پرونده خود دفاع کرده است.
 
این سند به موضوع داغی برای جمهوری‌خواهان کنگره و دیگر متحدان ترامپ بدل شده که معتقدند اف‌بی‌آی در تحقیقات بعدی خود درباره مداخلات انتخاباتی روسیه، بیش از اندازه بر ادعا‌های استیل تکیه کرده است.
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی