تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال

اعضای تیم فوتبال استقلال برای بازی با پارس جنوبی امروز راهی جم خواهند شد.

کد خبر: ۶۴۸۵۹
۱۵:۵۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال
 
دیدارنیوز - در شرایطی که باشگاه استقلال درخواست کرده بود دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی به دلیل ابتلای شش بازیکن این تیم به ویروس کرونا لغو شود، اما سازمان لیگ با این درخواست مخالفت کرد و بازیکنان این تیم قطعا راهی جم خواهند شد.

از آنجا که پرواز تیم استقلال به عسلویه چارتر خواهد بود، اعضای این تیم کمی دیرتر از موعد مقرر راهی جم می‌شوند تا مسابقه فردا را برگزار کنند. این در شرایطی است که چهار بازیکن تیم بزرگسالان و دو بازیکن این تیم کرونا گرفته و به قرنطینه رفته‌اند و قطعاً ‌در این سفر آبی‌پوشان را همراهی نخواهند کرد.
 
درباره نفرات کرونایی استقلال گفته می شود وریا غفوری که قبل از بازی با سایپا دچار سرماخوردگی شده بود و فرهاد مجیدی قصد نداشت او را به زمین بفرستد اما به علت کمبود بازیکن و اصرار خود او به میدان رفت، یکی از نفرات کرونایی است . همچنین مسعود ریگی نیز گفته می شود یکی دیگر از بازیکنانی است که تستش مثبت شده است. ریگی طی روزهای گذشته تب و لرز شدید داشته و حتی تمرین روز پنجشنبه را نیز نیمه کاره رها کرد. همچنین گفته می شود تست داریوش شجاعیان و فرشید باقری نیز مثبت شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی