تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

اردوگاه آبی، خسته از ناکامی: استقلال علیه استقلال!

یک ناکامی دیگر برای استقلال در روزهایی که تک تک امتیازها در بازی های باقی‌مانده لیگ برتر برای این تیم مهم است. تساوی مقابل سایپا قطعا تاثیر زیادی بر روند ناکامی این تیم خواهد گذاشت.

کد خبر: ۶۴۵۲۵
۱۰:۴۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۹
اردوگاه آبی، خسته از ناکامی / استقلال علیه استقلال!
 
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر چنین به نظر می‌رسد که استقلال را باید بزرگ‌ترین دشمن استقلال دانست. بعد از ماجرا‌هایی که هفته گذشته در اهواز رخ داد و آبی‌ها در برابر فولاد شکست خوردند، از نگاه بسیاری از علاقمندان و کارشناسان، دلیل اصلی این باخت، عصبیت و از دست رفتن کنترل برخی بازیکنان و مربی تیم یعنی فرهاد مجیدی بود.

در روز دوم هفته بیست و دوم نیز استقلال بر اثر یک بدشانسی، بازی برده در برابر سایپا را با تساوی عوض کرد تا ۵ امتیاز حیاتی تنها در همین دو بازی اخیر از کف آبی‌ها بپرد. در دوبازی دیگر در روز دوم این هفته نیز سپاهان به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با کسب سه امتیاز مسابقه را تمام کرد تا به تنهایی در جایگاه دوم جدول بایستد. در بازی دیگر نیز فولاد اهواز میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و در ادامه موفقیت هایش در دور برگشت، توانست با نتیجه ۲ بر یک برنده شود و عرصه را برای استقلال و دیگر تیم‌های دوم تا ششم جدول تنگ کند.

بعد از جدایی پرماجرای آندره‌آ استراماچونی از استقلال در زمستان گذشته، حالا به نظر می‌آید که هیچ کس نتوانسته و نمی‌تواند آرامش و موفقیت را به این تیم بازگرداند، حتی فرهاد مجیدی. او که در قامت یک منجی به تیم بحران‌زده استقلال اضافه شد نه تنها کمکی به بهبود اوضاع نکرد بلکه با ایجاد جنجال‌های بسیار و سر و صدای بی نتیجه، بر ناکارآمدی تیم فنی آبی‌ها تاکید می‌کند. از آن سو تغییر و تحولات پیاپی در سطح مدیریت باشگاه نیز منجر به بهبود اوضاع نشده  و ازهمه جهت این از هم گسیختگی در پیکره تیم دیده می‌شود.

بازی در برابر سایپا که تنها ۴ پیروزی در ۲۲ هفته لیگ برتر به دست آورده نشان داد که هیچ کس بر مسئولیت و تعهد خودش در تیم استقلال متمرکز نیست. سرمربی از فاصله دورتر به ناکامی تیمش خیره مانده و سرش را به نشانه افسوس تکان می‌دهد، فوج محرومان نیز در نتیجه رفتار غیرحرفه‌ای خود تنها نظاره گر وضع موجود هستند و تیم مدیریت نیز در انفعال مطلق به سر می‌برد. استقلال که در ایام تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا گریبانش را برای ادامه مسابقات می‌درید و تلویحا خود را مدعی قهرمانی می‌دانست حالا با ۱۳ امتیاز فاصله نسبت به پرسپولیس صدرنشین، بدل به یکی از بی آزارترین تیم‌های لیگ شده و بعید است حتی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز دست پیدا کند.

مسئولیت این وضعیت نیز بیش از همه متوجه خود باشگاه است که از ابتدای فصل تاکنون در همه زمینه‌ها دچار اشتباهات فاحش و خطا‌های مسلم و عامدانه بوده است. شاید تنها شانسی که آبی‌ها با آن مواجه هستند بی تماشاگر بودن مسابقات است که در غیر این صورت آن‌ها باید بحران قیل و قال و اعتراض هواداران خود را نیز به فهرست گرفتاری‌های متعدد خود می‌افزودند.

نیازی به پیش‌گویی و چشم‌بندی نیست، این استقلال در پایان فصل به جایی نخواهد رسید. منتظر داد و فریاد هواداران باشید.   
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی